Et ansikt skal foreviges.

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
Post Reply
Tobben
Posts: 10
Joined: 13 Jul 2008 18:08
Location: Oslo

Et ansikt skal foreviges.

Post by Tobben »

I forbindelse med en lenge planlagt tattoo skal ansiktet eller profilen av ansiktet til dattera i huset monteres på armen som en start på et større prosjekt.

Vet du om en eller ei som er spesiellt god på slikt på Østlandet? Eventuellt også hvilket studio vedkommende jobber på?
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by Juliet »

Det sier at tattovøren på Jessheim er god på portretter
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by RH racing »

eller du kan rett å slett vente til Kat Von D kommer til tattoo expo på rockefeller i oslo og prøve å komme deg frem i kø'n hennes ;)

Glenn glitter i Glittar tattoo studio er en dyktig fyr.. jeg bruker kun han. men gammer'n sjøl fra Starlight i drammen er også meget dyktig...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by tshansen »

Skulle jeg hatt en portrett tattoo, hadde jeg nok kostet på meg de kronene å kommet meg over dammen å fått gjort det der. På miami inc ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by RH racing »

LordShaft wrote:Skulle jeg hatt en portrett tattoo, hadde jeg nok kostet på meg de kronene å kommet meg over dammen å fått gjort det der. På miami inc ;-)
vel.. mange i norge som er minst like gode som folket på miami ink. di eneste fra miami ink som er på noen måte premiert er Ami og Kat, men kat har jo sluttet.. og Yogi ville jeg aldri latt tattooere meg.. og heller ikke han nyest soppen der... husker ikke hva han heter....
Last edited by RH racing on 14 Nov 2008 22:54, edited 1 time in total.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by Desmo-Dude »

Hva med Chris Garver?Synes han er helt rå!!
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by RH racing »

jada..sier ikke at chris er dårlig... men å dra over dammen kun for å ta en tattoo på et sted med sinnsyke ventetider, så burde man heller se litt på di "legendene" i norge som faktisk er sinnsykt dytige.. sånne som Tony på Starlight i drammen. holdt på i en mannsalder og premiert en rekke ganger..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by tshansen »

Ja det er nok mange her i landet som er like flink som gutta der borte. Men var overbevist om at hu dama jobbet der enda.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by RH racing »

kat von d er tilbake i LA og har spillt inn LA ink, en serie laget av samme som lager miami ink og det gørr kjedlige London ink. Hvorfor skal altid engelskmenn være så gørr kjedelige... var skuffet over denne serien.. ikke tar dem noen kule ta2'r heller...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by Desmo-Dude »

enig...london ink er elendig.Mulig de er flinke,men har aldri orket å se en hel episode.Engelskmenn er som sagt gørr kjedelige.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by Shortybebeh »

Let`s Buzz i Bergen, Tomas, Sandy eller Jannicke, alle tre er dyktige.

Skal du til Jessheim, pass på å velge tatovør med OMHU! Jeg og Frode prøvde to forskjellige, begge sugde..
Vær sikker på at du velger en du VET er dyktig.. be om å se bilder...! Jeg gjør ikke samme feilen igjen i hvertfall..!
Og jeg skal til Bergen for min neste tatovering.. Det er verdt det.
Death Is The Road To Awe.
MrT
Posts: 17
Joined: 19 Nov 2008 17:37
MC: o7 Suzuki GSX-R600
01 Yamaha Raptor 660R

Re: Et ansikt skal foreviges.

Post by MrT »

jeg var i miami for ca to måneder tilbake... og de seriene vi ser på tv er jo faktisk over to år gamle.... Miami Inc som dere ser på tv er nå bare en rekvisita butikk,t-shits,suvenirer og div overpriset stasj.... rett bortenfor har disse gutta nå åpnet en ny og større tattoo sjappe,med større kapasitet som heter love&hate tattoo,og det er faktisk ikke noe spesiell ventetid siden dem kun har drop-in!
eg var fast bestemt på og ta tattoo av chris garver,men var jo ingen kjente tryner der når vi kom... Ami kom når vi skulle gå desverre!
og det utestedet dem har er faen ikke stort altså,på tv så det ganske stort ut liksom..

Men er verdt turen over syntes no jeg da,ble litt prinsipp at eg ikke tok tattoo siden den personen ikke var der.. vis han hadde vært der hadde eg nok blitt loppet for noen dollrs der og ;)
Post Reply