Motortrøbbel nå om vinteren

Verksted for moped, scooter, lett mc og ATV
mirsco
Posts: 14
Joined: 04 Jan 2006 15:05

Post by mirsco »

Eike_Oak wrote:Er det noe forskjell på de forskjellige tidene i døgnet? Hvordan er den om kvelden ?


Funker sikkert best på onsdager og fredager også, er liksom da de som regel funker.... :lol:
Gutt på 15, som er født og oppvokst på mc. Har selv en shadow og en Trail sykkel, gamlingen har en xx Turbo som Erik Marklund (mc-xpress) har bygd, med 263gamp på hjulet. Er også diverse annen stasj på den=)
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

mirsco wrote:
Eike_Oak wrote:Er det noe forskjell på de forskjellige tidene i døgnet? Hvordan er den om kvelden ?


Funker sikkert best på onsdager og fredager også, er liksom da de som regel funker.... :lol:
Ikke mobb, min går bedre om kvelden når det er kaldt, så jeg bare lurte :P
- Skyt her -
mazor
Posts: 127
Joined: 20 Dec 2006 10:46
Location: Ã…lesund

hmm

Post by mazor »

Virker som du har samme problemet som jeg hadde med orginalgasseren, prøv å ta av luftfilteret, skyll de med bensin å putt d i att;) å sjekk att alt er 100% stramt mellom luftfilter å forgasser;) Hjalp med meg ;) Min sin døde ut å gjekk DRIT dårli (snakker om 20 - 30kmt MAX)
vbruvoll
Posts: 1
Joined: 04 May 2011 15:26

Re: Motortrøbbel nå om vinteren

Post by vbruvoll »

Har et lignende problem med Atv"en min og selv hvor usannsynlig det virker så kan det faktisk være tenningsfeil,jeg anbefaler at når dette skjer så ta ut pluggen med en gang å sjekk gnistkvaliteten....på min så er den borte og kommer gradvis tilbake.
Jeg har ikke sjekket coilen men den er en mistenkt synder,ellers så må man bare starte feilsøking videre innover.......
Post Reply