Trusekanten *kjappisoppdatering*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by tshansen »

Ja du får omtrent like mange svar på hvilken plass som var mest vondt som det finnes folk som har tattoo.... Det virker som det er helt inviduellt hvor du føler mest smerte! Selv på plasser de fleste føler stor smerte er det omtrent like mye folk som sier at det ikke var noe vondt i det hele tatt!

Gleder meg som F til jeg skal sette meg i stolen selv! Men vil ha alle pengene før jeg begynner! :)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Shortybebeh »

Noen bilder med speilrefleksen.
Jeg er skikkelig tørr da.. Stivt som bare det. Men vi skal visst ikke smøre før det har gått seks dager. Sist smurte vi flere ganger om dagen, men min har flyti ut litt, så jeg er villig til å prøve denne metoden nå. Bare vaske ofte og la det være i fred. Så får vi se hvordan det blir denne gangen! ;-)

Image
Image

Image
Image
Image

Image
Image
Death Is The Road To Awe.
User avatar
erib
Posts: 92
Joined: 14 Aug 2005 22:15
Location: Rælingen

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by erib »

Fuglatattisen var rå! Sånt liker vi! =D>
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by RH racing »

ikke smøre føre det har gått 6 dager? hmm... er jo di første dagene man bør smøre pga sprekking og sår i hud. (er hva jeg har blitt lært) hvor lenge gikk dere med dem plastret inn da??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Ninja Turtle »

erib wrote:Fuglatattisen var rå! Sånt liker vi! =D>
Takk for det. :D

Hadde i utgangspunktet lyst på en "beefy canary", men fant ikke noe som kunne passe og tenkte da at jeg bare skulle ta LSK logoen et sted på armen.
Men da vi var der nevnte jeg det med "beefy canary" for Tomas på Lets buzz, og da begynte han å drodle litt rundt det og plutelig var den der. :D
Så med en gang at "this is it"!
Den var bare knallkul! Beefy og morsom. Fantastisk!

Vurderte å ha "Forza fugla" under, men det blei mye kulere at fuglen har LSK tatovert på armen. :D

Knallfornøyd!!! \:D/

Må jo selvsagt få si at portrettet av Jack Sparrow også er helt "out of this world"!
Trur ikke det er mange andre i detta landet som kunne gjort den like bra.
Tomas Brudvik hos Lets buzz er helt utrolig! =D>
Jeg bøyer meg i støvet....
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Ninja Turtle »

RH racing wrote:ikke smøre føre det har gått 6 dager? hmm... er jo di første dagene man bør smøre pga sprekking og sår i hud. (er hva jeg har blitt lært) hvor lenge gikk dere med dem plastret inn da??
5 timer.

Vi syns det var rart vi ikke skulle smøre vi og. Vi gjorde det sist. Vi får tru dem har kommet fram til noe som funker bedre da. :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by RH racing »

Ninja Turtle wrote:
RH racing wrote:ikke smøre føre det har gått 6 dager? hmm... er jo di første dagene man bør smøre pga sprekking og sår i hud. (er hva jeg har blitt lært) hvor lenge gikk dere med dem plastret inn da??
5 timer.

Vi syns det var rart vi ikke skulle smøre vi og. Vi gjorde det sist. Vi får tru dem har kommet fram til noe som funker bedre da. :)
hmm... mine har jeg plastret ca 3 dager... smører fra dag 1 og til det har gått ca 1 uke eller no...kommer ann på hvor sår den er og hvor den er på kroppen....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Shortybebeh »

RH racing wrote: hmm... mine har jeg plastret ca 3 dager... smører fra dag 1 og til det har gått ca 1 uke eller no...kommer ann på hvor sår den er og hvor den er på kroppen....
Jeg skjønner logikken i at det er lurere å ikke ha den dekket til så lenge. Sår gror fortere når de får luft.
Og så lenge man holder det rent så er det ikke noe problem å la det være uten plast.
Det blir jo bare nasty med all vaselinen, blodet, verket og fargerestene uansett.. Jeg er mer fornøyd med å slippe å ha det dekket til. De anbefaler dog å ha det dekket til over natten. Og vente med å smøre til dag 6. Kremer legger en hinne over huden slik at såret får mindre luft, derfor skal vi vente med det. Blir det for tørt og kløende så skal vi bare vaske. Og vaske skal vi gjøre ofte.

Jeg er spent på om fargen kanskje "blør" mindre ut i huden også på denne måten. Jeg ser for meg at mye krem kan bidra til å dra fargen lenger ut i huden i starten.

Blir spennende å se, for den første min er skrift som ble smurt flere ganger om dagen. Den andre er skrift som ikke blir smurt før dag 6. Det blir interessant å se om dette har noe å si for resultatet!
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Ulvinnen »

Shortybebeh wrote:
Blir spennende å se, for den første min er skrift som ble smurt flere ganger om dagen. Den andre er skrift som ikke blir smurt før dag 6. Det blir interessant å se om dette har noe å si for resultatet!
Nå har det jo gått noen måneder. Hva ble resultatet? Hvilken av tatoveringene ble best, den med eller den uten smøring?
User avatar
276ccm
Posts: 89
Joined: 21 Aug 2007 23:34
MC: skal bygges en dag
Location: Oslo
Contact:

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by 276ccm »

Ble sittende å sjekke ut endel av postene du har her inne etter at Julie fortalte hvem du var når ejg møtte deg i butikken hennes.. så utrolig dyktig du er med motiv! Jeg har ikke lest alt altså, så mulig dumt spørsmål, men har du laget noe motiv på MC noen gang? Uansett, en veldig dyktig strek du har!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Shortybebeh »

Lenge siden jeg har vært innom her nå! :)

Takk for sist 276 :-) Og takk for komplimentet. Moro å høre fra en som er så dyktig som deg. (Og som egentlig har en drømmejobb!) :-)

Jeg har aldri malt med lakk, og aldri malt noen kjøretøy nei. Har fått noen spørsmål om jeg kan gjøre det, men jeg har sagt nei foreløpig. Har ikke turt å prøve meg på sånt enda, jeg aner jo ikke hva jeg trenger og hvordan lakk fungerer, og innbiler meg at det er en del jobb å sette seg inn i... I tillegg til at man må ha et egnet sted og egnet utstyr, og at det koster en del penger... Så det har ikke blitt til at jeg har prøvd det enda. Men jeg dekorerte jo den lille scrappemaskinen min med airbrush og akryl, og hadde klarlakk på toppen, så bare jeg lærer å skjønne meg på lakk så tror jeg nok at jeg kan klare det :-) Jeg har i hvertfall lyst til å prøve det en dag!
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Kli »

Hei,

Får vel på vegne av meg, Attila og Småkjeltringen få takke for fantastisk gode vafler og kakao i dag \:D/ Dere får hive dere med på tur neste gang. Hils Frode så mye.......ser at han var heldig med kampen i dag :-)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Shortybebeh »

Bare hyggelig! Jeg bruker enhver unnskyldning når det kommer til vafler jeg altså. Nam nam..! \:D/
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *nytatovert - bilder*

Post by Shortybebeh »

Her er forresten mitt bilde fra photoshootet med Fastlane. Jeg var hovedsaklig makeupansvarlig på shootet, men fikk prøve meg som modell også. :)

Image
Last edited by Shortybebeh on 12 May 2010 02:33, edited 1 time in total.
Death Is The Road To Awe.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Trusekanten *Fastlane-bilde postet*

Post by supermons »

Kjempekult bilde :)
Post Reply