Trusekanten *kjappisoppdatering*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Lord Erik »

Med "østlandsluften" mener du da det fine været og jentene med de søte aksentene? I så fall har den kanskje det ja. :-s
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by KiM »

Forræder og landssviker er de ordene jeg umiddelbart kommer på...;) MEN, skal ikke ødelegge tråden her med dette...



så diskusjonen fortsetter i min eller din blogg! ;)
ingen KiM, ingen kos
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Shortybebeh »

I don`t mind. :)

Nå står jeg på farten for å hilse på ny verdensborger. Bestekameraten min har fått en sønn. Koselig..
Jeg er spent på hvordan jeg reagerer, jeg er ikke så veldig selvsikker rundt nyfødte. Er redd de skal gå i stykker.. :lol:
Men det er vel på tide å tenke på unger her i huset snart også, så jeg tenkte jeg kunne varme opp litt med å titte på ungen deres.. hehe.. Må modnes litt først...!

Mest spennende er det uansett å se hvordan de er som foreldre! Det er så rart å se en kamerat man har kjent siden før man fikk førerkort være pappa liksom! Veldig rar følelse! Plutselig er de liksom voksne, og det er så rart..! :lol:
Men superfint da. Ingen andre som kan være bedre foreldre enn dem, det er jeg overbevist om. Er bare så rart at de faktisk er foreldre..! Har ikke gått opp for meg enda.. hehe.. må nok se det med egne øyne! hehe...

*løper*
Death Is The Road To Awe.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by KiM »

Tiden går fort fra fuktige byturer med venner til man blir sittende å sippe rødvin på terrassen med de istedenfor :P Gruer meg til 28+ :P
ingen KiM, ingen kos
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Onsløv »

eneRmiK wrote:Tiden går fort fra fuktige byturer med venner til man blir sittende å sippe rødvin på terrassen med de istedenfor :P Gruer meg til 28+ :P
Ha! Passerte 30 nettopp, og går på byen fordeom. Sambizen derimot blir hjemme og sipper rødvin på terrassen. :D :smt055
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Lord Erik »

Barn er alltid morsomt (så lenge man kan gi dem tilbake til foreldrene etter en stund :lol: ). Holder på med utviklingspsykologi nå for tiden, og syntes alle barn, spesielt nyfødte, er utrolig spennende. Greit å nevne at på tross av en super smak, hørsel, og luktesans så ser ikke et nyfødt barn en dølt av det som skjer mer enn cirka 30 cm unna ansiktet deres. Så hvis du har lyst å bli kjent med gutten må du nesten holde ham. En fin anledning til å utfordre spedbarnsangsten din. De tåler uansett en del før de blir ødelagt. ;-)
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Gorgeous »

Små bebiser er søøte som regel, men jeg krever også litt tilvenning.. Nærmer meg 30 og tiden går så fort.. Når blir man klar for barn egentlig? Aldri? Kanskje jeg blir barnløs? *tenke tenke*
eneRmiK wrote:Tiden går fort fra fuktige byturer med venner til man blir sittende å sippe rødvin på terrassen med de istedenfor :P Gruer meg til 28+ :P
Neeei ikke si det a.. kjedelig å være 28+ (28 + 3 mnd for min del) Dessuten kommer jeg aldri til å sippe rødvin! Thihi
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Vedder på at du endrer mening når du er 30 :D
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
knutm
Posts: 21
Joined: 14 Jul 2005 11:31
Location: Skedsmo

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by knutm »

Shortybebeh wrote:Jeg er spent på hvordan jeg reagerer, jeg er ikke så veldig selvsikker rundt nyfødte. Er redd de skal gå i stykker.. :lol:
Jeg synes du håndterte gutten bra jeg. :)
Natur-talent?

- KnutM
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Shortybebeh »

Hihi.. takk Knut M. Gutten din er jo bare en skjønnis!

Jeg fikk holde nemlig! 8) Og jeg ble forelsket.. :smt050 Kunne druknet i den lille skapningen. Et lite mirakel, et underverk.
Nydelig liten tass med pappas nese. Han sov for det meste, men jeg fikk æren av å se han åpne øynene når jeg holdt ham. Helt utrolig å oppleve et så nytt liv. Der lå han og laget grimaser, poppet ut underleppen, rynket på nesa og blunket stort og tittet opp på meg. Med de bittesmå hendene og de nyfilte neglene, med kloremerker i ansiktet og masse hår på hodet.. bare to dager før lå han inni magen til venninnna mi...!
Hehe.. det var bare herlig altså.. jeg skjønner jo at jeg ikke kommer unna dette.. Jeg skjønner at jeg begynner å bli klar for det! :smt110
Men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å skape noe så nydelig av to klissete klumper bare...! :lol: :smt049

Nei, det var bare herlig å besøke mirakelet. :smt049
Death Is The Road To Awe.
User avatar
RedRocket
Posts: 86
Joined: 28 Mar 2009 13:34
MC: BMW F800S
Location: England

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by RedRocket »

Så morsomt å lese om din begynnende verpetanker, Shorty! De ER jo skjønne, da, og hver enda en er et lite mirakel. Nå blir jeg kanskje litt midre romantisk for det hele siden jeg jobber med å ta i mot dem, men det er likevel et kjempeprivelegium å få være den første som tar i babyen og gir den til mammaen sin. Fins ikke bedre jobbtilfredstillelse! Men jeg synes det er greit å gi dem tilbake til foreldrene også...! Dere får gå i tenkeboksen og se om det er plass til et par egg i verpekurven!
FreddyYZF-R125Dude wrote:Vedder på at du endrer mening når du er 30 :D
Nope! 34 og et halvt her..og ingen verpetanker! :D
Men may have discovered fire,
but women discovered how to play with it.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Shortybebeh »

Hehe.. vi vet bare at vi vil ha barn, og at Frode nærmer seg 40. Nå må vi bare bestemme oss for om han skal være gammel eller eldgammel pappa! ;-) :lol:
Death Is The Road To Awe.
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Onsløv »

En på jobben ble for 8-9 mnd siden far til en gutt. (Ikke førstemann) han blir 49.
Idag ble han bestefar :D

Så, det er aldri for sent :D (ihvertfall ikke for menn)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by Shortybebeh »

For en tid jeg har foran meg!! :smt101
Helt sjukt...!

Full jobb på dagtid, full jobb på kveldstid (stempler og messer), studier med eksamen i desember, ekstrajobb med å male vegg hos kollega i desember, garasjeprosjekt her hjemme, samt 3 temarom som står og venter. Så er det kanskje ikke så rart jeg ikke er her så mye..!? ;-)

Det er stas med stemplene, gleder meg til messene jeg skal på, selv om jeg gruer meg litt også, for det kommer til å bli tøft. Men jeg har tatt en dag fri mandagen etter messene, sånn at jeg kan sove hele dagen.. hehe.. Første er helgen 19-20 september. Spennende å se om jeg rekker å bli ferdig med produksjonen...!
Andre messa er 6-7-8 november. Spennende å se om jeg rekker å produsere nok til den ;-)
Innimellom der er det en Bergenstur for å ta tatoveringer, det gleder jeg meg veldig til! \:D/
Og så skulle jeg ha klemt inn litt garasje og litt lesing og oppgaveløsing inni alt dette da. Det er det verste synes jeg, å lese til en eksamen man ikke har lyst til å ta. Vanskelig å lære på den måten! Etter eksamen den 12 desember starter jeg rett på å male et pool-område hos en kollega. Det blir moro!
Og så er det jul, og etter jul må jeg nesten ta mine egne rom synes jeg..!
Blir ikke noen hjemmelagede julegaver i år gitt.. ;-)

Aner ikke hvordan jeg skal klare alt dette jeg..! Men jeg tar en dag av gangen, så får vi se!

Nå får jeg vel løse noen oppgaver tenker jeg, mens jeg ser film.. Heldigvis står det i oppgaven hvor svaret står, så det er bare å lete det fram og omformulere svaret...!
Men dritkjedelig da... Sukk.. Men jeg tenker bare tatovering jeg nå! Hehe..
(Men det er løgn da, jeg tenker mest på hvordan jeg skal rekke å lage alle stemplene jeg skal lage....) hehe...
Death Is The Road To Awe.
User avatar
RedRocket
Posts: 86
Joined: 28 Mar 2009 13:34
MC: BMW F800S
Location: England

Re: Trusekanten *Airbrushing the days away*

Post by RedRocket »

Jeg blir sliten av å tenke på alt du skal rekke over! Du jo skikkelig organisert!
Men may have discovered fire,
but women discovered how to play with it.
Post Reply