The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by ArcticTiger »

Og dere brukte vell Munn-Bind, slik at de værste løgnene ble filtrert vekk?
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Om uttalelsene til Desmo,Eldar Vågan og de andre på Helt Mætt kafe skal filtreres bort hjelper nok ikke munnbind ...
da trenges det :-# :-#




takk te n Rotmo
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

ArcticTiger wrote:Og dere brukte vell Munn-Bind, slik at de værste løgnene ble filtrert vekk?
Det foregår helt uten filter. Ja, med unntak av kaffetrakteren. Den har jo filter.
Men praten går fritt. Og godt er det.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

:-k Slik er det for mange i adventstida ....

Jørgensen sitt på Stortinget hæinn og styre vårt læinn
slik er det før deinn som ha mye sunt vett å førstæinn
Der sitt hæinn å styre framtida vårt
mens je må gå sta og stjæla juletre hårt år :smt093

takk te n Rotmo
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Ja i mårrå ædet fell Helt Mætt att da Desmo....du få hælse så mye...om fæm måneders tid æ de klart før en ny snøggtur frå østre innlæinnet... :smt018
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

mekkern wrote: 19 Nov 2020 08:52 Aaahhh sko størrelse ja. :lol:
Tør jo ikke å kjøpe en sånn en i skala 1:1 ihvertfall ! Da hadde det nok regnet avrevne og sterkt maltrakterte kroppsdeler over deg fra syd i lende, men du kunne jo fått deg fine brune dusketøffler med gild og rød dusk med litt flaks \:D/
Ser du en gild og rød Al-faen i krypfart i ditt område så kan det hende at ØKH HG er på tur, men den har bare 300 ponnier og ikke svarte steilende hester noe sted. Hun driver med slektsforskning og det er mere pøbler fra Ondskapens Rike, bedre kjent som Fjaler, på østlandet sier hun. HG er helt forferdelig, det er slektninger bak enhver tue,stein og grasstrå og flere blir det hele tiden. Hu blir ille sinna over replikken min som er-Har jeg møtt deg før ? For ikke pokker om jeg klarer å holde styr på alle sammen. Og nå er de jaggu meg dukket opp i Drammen også !!
Neste helg så må jeg visstnok kjøre henne til Drammen. Folk flest kjører ikke til Drammen selv om man må ?
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

Nææææ. Drammen unngåes så sant det er mulig. Disse miljøfrikene har en idee om minioslo her også.
Det siste er nytt sykehus bygget på gjørme og tog alle vil ha men ikke hos seg selv.
Kjører på med bensinmotorer og litt djeveldiesel så lenge det går.
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Den Drammens turen kan bli fæl tror jeg. Al-faen skal ha litt pleie på tirsdag og jeg ymter fram på at den kanskje ikke ferdig til å brukes til helga.
Det er den jo men jeg har ikke lyst til å kjøre nordover.
Ikke no problem sa hun, da kjører vi Mini. Det går jo ikke, den har dårlig batteri og må rulles i gang. Da fikk jeg beskjed om at det var på tide å sette inn det nye batteriet som har stått i garasjen i 2 måneder. Onde,onde kvinne som dynger på med jobb sånn spontant [-X Hun kjøpte ikke argumentene om at startkabler er beste løsningen og at nå er det alt for kaldt ute til å bytte batteri. Panserlåsen er gjennom frossen trodde hun heller ikke på.
Jeg har en Cooper S,ganske ny, som den arveløse dattera bruker, men den er så grusom å kjøre at den gir meg kjørevegring bare jeg ser den. Kun en uke på å finne en unnskyldning for å reise lenger enn til postkassa [-(
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

mekkern wrote: 28 Nov 2020 19:34 Kjører på med bensinmotorer og litt djeveldiesel så lenge det går.
Dette el bil tøyset er politisk styrt og lite troverdig, Miljøterrorisen Rotehue håper jeg faller under sperregrensa uten fallskjerm. Jeg har fremdeles klokketro på forbrenningsmotorer. I 1987 ble alle asyl i Norge nedlagt/stengt. Gjett hva som ble stiftet i 1988 ?
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

Kan du ikke fake et lite drypp? Ellers er det jo skikkelig poppis med corona karantene?
Selvisolasjon er vel stillordet her. Låse deg inne med litt/mye Braastad xo?

MDG er vel en gruppering av utbrytere fra Akp-ml og Tjen folket?
Miljø er jo den nye religionen som skal lede massene.
Lurer på om noen faktisk har lest parisavtalen og hva som ble vedtatt? Ser ikke mye der som er verdt å legge økonomien i grus for.
https://www.nettavisen.no/nyheter/dett ... 03610.html
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Lørdagens møte forløp i meget humoristiske former til tross for hr. Vågan's fravær. Vi hadde mange viktige saker på talelista som vanlig. Verdensproblemer ble løst og fast og på sedvanlig vis diskutert. Det er ikke måte på hva Lørdagsgjengen kan fikse med litt prat over kaffekoppene. ImageImageImageImageImage

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Informasjon til Lordassgjengen :thumleft

Dompappens venner vil gjinne kåmmå for å presangtere seg ... helt plutselig :roll:

endeLarmen MK vil gjinne kåmmå før å vise fram jenneralens for- og bakdel.... :smt081

go adveinnstid inntil videre ! :smt059
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med værgudene. Tror dere ikke det da. Nå har det snødd en stund her på Toten. Og jeg som har bestilt snø til Lille Julaften? Det kan hende at jeg må ta ut hr. Honda i tide og utide for å frese....... Image

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo.

Post by mekkern »

Desmo wrote: 30 Nov 2020 17:09 Jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med værgudene. Tror dere ikke det da. Nå har det snødd en stund her på Toten. Og jeg som har bestilt snø til Lille Julaften? Det kan hende at jeg må ta ut hr. Honda i tide og utide for å frese.......


Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
Ørlite til går vel å kjøre til så det blir en såla? :-k
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

mekkern wrote:
Desmo wrote: 30 Nov 2020 17:09 Jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med værgudene. Tror dere ikke det da. Nå har det snødd en stund her på Toten. Og jeg som har bestilt snø til Lille Julaften? Det kan hende at jeg må ta ut hr. Honda i tide og utide for å frese.......


Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
Ørlite til går vel å kjøre til så det blir en såla? :-k
Det hadde vært greit nok, om ikke langtidsvarselet melder regn og varmegrader innover mot helgen. Makan! Hadde ikke behøvd å snø i det hele tatt...... ImageImageImageImage

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk


"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply