Nå har jeg en sykkel "på handa". Vi venter bare på våren for å avslutte handelen. Hva slags sykkel? Nei, det får dere vite med tiden. Fylgj med godtfolk, no vert da spanande.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Desmo wrote: ↑08 Mar 2023 13:06
Nå har jeg en sykkel "på handa". Vi venter bare på våren for å avslutte handelen. Hva slags sykkel? Nei, det får dere vite med tiden. Fylgj med godtfolk, no vert da spanande.
Så herlig!!
Dette unner jeg deg virkelig.
Skikkelig spennende.
Først på mai i fjor var det et " forumkaffetreff på Lygnaseter " først i mai,bra besøkt av forumvenner...
og i år blir du Desmo formodentlig en av deltakerne med ny kjøredoning...gleder meg !
Så herlig!!
Dette unner jeg deg virkelig.
Skikkelig spennende.
Man takker og bukker, mekkis. Joda, ting ser mye lysere ut nå enn på mange år.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Godt å høre Desmo! Regner med det er en grå Monster som får bringe deg på nye Toten-runder til Sommerm