Har nettopp gått en fire kilometers tur og har satt meg som mål å fortsette med daglige turer i den utstrekning det passer ...
en sunn sjel i et usunt legeme

Takker for det
Det er snart slutt på arbeidslysta nå, jeg er rimelig slitenintruder wrote: ↑15 Nov 2024 14:50 Kom arbeidslyst og treng deg på ... hos Tekumseh er ingen motstand å finne !![]()
...
Ble noe att og fram med kommentarene over...det jeg vil fram til er kort og godt at Tekumseh er en sabla flink kar ... så da så![]()
Har nettopp gått en fire kilometers tur og har satt meg som mål å fortsette med daglige turer i den utstrekning det passer ...
en sunn sjel i et usunt legeme![]()
Karva blad (knepp) ja røkte det jeg med folk sa de lukta meg før de så meg rundt hus hjørna selv uten røyken i kjeften på det verste gikk det 1 pakke på litt over 1 dag bare -Glad røyk ble lagt på hylla for ca 17 år sidenintruder wrote: ↑19 Nov 2024 11:14 Røkte fra jeg var 14 år og til det ble slutt på Tiedemanns karvet blad...var med mors onkel i Mercedesen med melkespann før skolen og ukelønna var ei pakke karvet..
Nå har jeg fått tak i ei Karvet blad reklamebrosjyre og en boks som inneholdt vidundermiddelet med gubben med pipa utenpå...
står ingenting om hverken kreftfare eller noe på noen av dem !![]()
Men betviler langtfra forskning eller denslags...
intruder wrote: ↑19 Nov 2024 11:14 Røkte fra jeg var 14 år og til det ble slutt på Tiedemanns karvet blad...var med mors onkel i Mercedesen med melkespann før skolen og ukelønna var ei pakke karvet..
Nå har jeg fått tak i ei Karvet blad reklamebrosjyre og en boks som inneholdt vidundermiddelet med gubben med pipa utenpå...
står ingenting om hverken kreftfare eller noe på noen av dem !![]()
Men betviler langtfra forskning eller denslags...
Ja på visse punkter går verden fremover. Selv røkte jeg Prince Mild (10-pakninger) fra 12-13-årsalderen, daglig/fast fra fylte 13 år. Kjøpte de for en 13 - 14 kroner.
Heisann, neida, bare litt stopp i progresjon og lite å dele. Alt bra der også?
Det er herlig med en PC som er rask og responderer momentant.intruder wrote: ↑27 Nov 2024 14:36 Har en Acer PC til rundt 4000 som er fire år gammel og som regel får jeg respons i løpet av et par sekunder...de ulike muligheter ellers har jeg ikke peiling på ..
men jeg får da fulgt med på hvem som har daua , sport og nyheter samt fulgt med alle kverulantene på Nettavisen som er misfornøyd med alt regjeringen gjør...
om det blir ny regjering blir nok hylekoret fortsatt være intakt ...
åsså MCforumet der jeg er med ... samt MCsiden der jeg som mange andre er utestengt for å ha tråkket høvdingen litt på tærne for lenge siden ...![]()
åsså ha je eti lutfisk å nå ville je ha såvne mæ einn gong om je hadde lagt meg på soffa `n ...![]()
Blir å plukke ned et par hjerter fra juletreet nedi Dala for å oppfylle ønsket til en liten tass...regner med at det ikke er bare for å utnytte ossat noen skriver et ønske her ....