Du har rett i det
Jeg vil gjerne at det skal se ut som et kjøkken fra 60-tallet, og da var sjakkruter (i ulike farger) populært. Men enklest er ensfarget, og kanskje heller ha ei fillerye for det "ekte" 60/70-tallsuttrykket.
Du har rett i det
Da skal du vel ha ei Gjertrud hass Olaf Sand stående under misteltein i jueoppkjøringa også med...
Ja og i tilleg husk på at mister du småting på gulvet så er det enkelte farger det er lettere å finne småting på -Jeg har grå epoksi gulv innemmellom med enkelte småskiver og små skruer kan være knotete å se de på grått gulv vis en mister slikt da på gølvet
Etter at svenskekongen og ekteviv drottning Victoria visiterte stedet da Ofotbanen ble bygd rundt 1885 døptes stedet Victoriahavn...ArcticTiger wrote: ↑21 Oct 2024 11:59 Blir veldig fint! Jeg hadde jo en brukbar mancave
når jeg bodde på gården i Narvik, der malte jeg gulvene med maling for betong. Det ble forholdsvis rimelig, og et fint funksjonelt gulv. Jeg valgte fargen Morgendis, som er lys grå. Den ga et lyst preg til rommet.
Dere har rett, går nok for grått her, mye trolig Biltemas Epoxy Floor i "lys grå," NCS S 2500-N ( https://www.biltema.no/bygg/maling/inne ... 2000051289 )ArcticTiger wrote: ↑21 Oct 2024 11:59 Blir veldig fint! Jeg hadde jo en brukbar mancave
når jeg bodde på gården i Narvik, der malte jeg gulvene med maling for betong. Det ble forholdsvis rimelig, og et fint funksjonelt gulv. Jeg valgte fargen Morgendis, som er lys grå. Den ga et lyst preg til rommet.
Ja, det har jeg tenkt på, derfor fatter jeg ikke at folk pynter garasjegulvene sine med fargeflake. Jobba på SFO i 17 år, og har leta nok plastperler på et spraglete gulv.
Det var nytt for meg, takk for inspirasjon til en liten "historietime" på Wikipedia.intruder wrote: ↑21 Oct 2024 13:53Etter at svenskekongen og ekteviv drottning Victoria visiterte stedet da Ofotbanen ble bygd rundt 1885 døptes stedet Victoriahavn...ArcticTiger wrote: ↑21 Oct 2024 11:59 Blir veldig fint! Jeg hadde jo en brukbar mancave
ved opprettelsen av handelsstedet i 1901 fikk stedet navnet Narvik
OK - med mesterbrev i den stillingen, blir man da en Mix-Master? Bruker "kun" Jotun så det passer bra! Etter jeg måtte lære meg å like å male da jeg bytta jobb i 2017 erfarte jeg at Jordan - vet hvordan - pensler og Jotun maling er det beste du kan få, og jobben blir dobbelt så enkel (om det er noe som heter det )