Han Peder satt med fioli'n og spællt sæ ailldeles skakk tidil-tiintruder wrote: ↑02 Nov 2023 12:49 I romjula i gamle dager var det fest på lokalet her hvor dem dansa og dem drakk,årvisst kom en eller annen utgave av Digerhalsen og det braka på knyttnevene laus og da formann i sjølve komiteen kom opp på scena og sto på fire ben...DA la n Ola sin torader ned...![]()
![]()
Med litt sånn blanding av Rotmoen og Sandbecken vil jeg ønske deg en god førjulstid der nordpå...
sjøl koser jeg meg med podagra " kaptein Vom sjuken " til de grader...er det blitt kronisk har en jaggu noe å glede seg til...får nesten ikke på skoa...
Heisann
![]()

Takk for det, @intruder . Ja det ble liksom litt førjul noen uker tidligere i år med at snøen kom så tidlig (eller etter 80-tallets standard - til normal tid.) Har vært heldige i Trøndelag med 2 cm nysnø 2 minusgrader og sol i dagesvis. Lengre sør har det vel vært litt mer utfordringer ser jeg i nyhetene.
Piggdekka på bilen og ny skjøteledning til motor- og kupevarmer da den forrige ble avglemt og hang under bilen en hel halv dag før jeg oppdaga den

Håper alt står bra til i Brumunddal, bortsett fra podagran - er vel plagsomt nok tenker jeg. Regner med Virragon er vinterparkert for lenge siden og at Huyndai og snøfres er det eneste motoriserte som brukes?

Fin november til deg også, og god bedring