Får nesten lyst på gitar her, enda jeg ikke kan spille på en engang. Synes bare de er fine å se på...

Det kan jeg tenke meg. 600 NM også ja?! Det er voldsomt, om man da skal på med en kvarting til.
Hehe, gode poenger der. Vi får vel "mygla med småsaker och schavottera" viintruder wrote: ↑03 Jun 2024 13:40 Er det ikke rart...
om naboen eller svogeren har en Tesla og jeg antyder at min Hyundai i30 gjør samme nytta.......
om naboen har en robotgressklipper og løper livet av seg for å trimme mens jeg antyder jeg får samme utbytte av å bruke min selvgående klipper fra Stiga.....
at jeg nevner at min Virago 1993 gir meg like mye moro som en splitter ny sykkel med automatisk justering av alt mulig gir mange andre....
da kan det bli noe a la hva Bjørn Afzelius beskrev i sin låt
Farvel till slekt och venner![]()
Takk, du bekrefter mine mistankerpelsen wrote: ↑06 Jun 2024 21:39 Det ser ut til å være mye unødvendig vekt på den avdrageren. Man bruker heller ikke grovgjenger i senter, det er mye lettere å dra samme kraften med fingjenger. Jeg vet jo ikke hvor godt det sitter, hvis det skal trekkes lager av en aksel så går det fint med noe enklere. Hvis det skal trekkes av en kon så er nok gjengene på hjulmutterne/boltene det svakeste leddet. Da er det bedre med tynnere plate som tillater flere gjenger i inngrep.
Jeg hadde ikke giddet å kjøre 20 mil etter et slikt søkke.![]()
Prata med en nå som mener at Felleskjøpet-verkstedene rundt omkring kan ha original-tersen liggende, og pleier å låne ut dem. Så da blir det ringerunde på mandag. Har 5-6 FK-verksted under en time herfra.pelsen wrote: ↑07 Jun 2024 19:34 Tror jeg forstår problemet etter å ha tittet på bildene i lenken. Hvis du har dreiebenk og sveiseapparat tilgjengelig så kan du jo lage verktøyet som trengs.Sånt har ikke jeg for tiden, så hvis låneverktøyet har virket før ville jeg prøvd det. Verktøyet bør vel få plass i en stor tankveske, jeg har kjørt med tung tankveske før og det er nok den beste plassen på sykkern for mye vekt.