Tekumseh's blogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
intruder
MC: 1992 Suzuki Intruder 750 .nå " låvenisse "...45000 kr 2004
1994 Yamaha Virago 750...på hjul nå...........25000 kr 2021
1996 Vespa Piaggio 50..........må dyttes........ 7200 kr 2020

Re: Tekumseh's blogg

Post by intruder »

:shock: Som landskjent president i endeLarmen MK , bredt omskrevet i MC-avisa nr 21 i år , vil jeg minne om at karen i " klubbmerket " er funnet på Youtube under vignetten " Purple helmets " , gutter med balansen og humøret i orden.
Du kan jo kose deg med noen snutter innimellom vet du ..... =D>
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing 200 (50ccm)

Re: Tekumseh's blogg

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 11 Oct 2021 18:44 :shock: Som landskjent president i endeLarmen MK , bredt omskrevet i MC-avisa nr 21 i år , vil jeg minne om at karen i " klubbmerket " er funnet på Youtube under vignetten " Purple helmets " , gutter med balansen og humøret i orden.
Du kan jo kose deg med noen snutter innimellom vet du ..... =D>
Hehe, fantastiske stunt! :-D

I de siste sekundene når pianisten klør seg i rumpa, Haha!

Jaja, her går det trått for tia. Har pådratt seg forkjølelse av dimensjoner, så nesedryppet lander på gulvet med 3 meters mellomrom som etter ei tispe med løpetid. Og sangstemmen fører til to års gratis medlemsskap i Norsk Målungdom, hadde forresten egna meg dårlig som forballspiller - målløs. Jaja, det går heldigvis over igjen.

Den nye brukte gitaren ble solgt igjen da den ikke hadde samme feeling og samme lyd som den jeg solgte i vår. Kom over en annen type som antagelig er feilprisa (halv pris), så jeg tok en råsjangs og bestilte. Så vil det vise seg om det blir gitar eller penga tilbake da det var over 1 mnd bestillingstid - frykter for utgått vare.

Yamahaen står i garasjen, og har ikke vært i gang på litt over ei uke. Ble så lei, men har forstått at det må til ny forgasser, og da blir coil og pluggledning bytta samtidig. Gnisten kommer vel tilbake til våren - Bam-ba-dish!! \:D/
Holder på såvidt å rydde / omstrukturer i kjeller for å lage mancave, men det går trått der også. Har jo som mål å isolere og avrette gulv før jul... Ellers blir det etter jul-- :-k
Post Reply