
lite problemer med dem om de blir gamle også vet du !

Ja, nei,d virka ikke helt feil det derknutk wrote: ↑20 Oct 2023 13:23 Denne bidrar ikke nevneverdig til å korte ned vinteren, men gir innsikt i hva en venter på![]()
Edit.
Fikk ikke linken over til å spille på min PC, så her er en link i annet format:
https://www.youtube.com/watch?v=6AzTnCS ... 6Adventure
Mod edit:
Sånn, fixa (bruk "tv-skjermen", ikke "video" for YT videoer)
Nå var det en lang vurdering av hva slags rack GS’en skulle få.
Husker godt den turen derSpiritofwinter wrote: ↑02 Sep 2024 12:56 Husker ikke om det var 45 liter jeg hadde på KTM'en (Ojda husker muligens), og 37 på andre siden. I følge Ojda skulle det gå 2 brett med øl i den store kofferten og 1 brett med øl i den hakket mindre. Jeg prøvde kun med 1 brett i hver, men her har jo du muligheten til å ta med 4 (!) brett øl og det før du begynner på toppkofferten![]()
Det er viktig å se mulighetene i investeringene sine![]()
Ser du har hatt en X Country. Den har jeg lenge hatt lyst på
Ja, hadde den fra den var ny og noen år. Solgte den etter guttungen kom til og samboeren ikke helt var enig i at motorsykkel og småbarnsfar var forenlig....hun kjører jo selv nå, så angrer kanskje litt hva hun sa den gangBorg wrote: ↑07 Sep 2024 22:37Ser du har hatt en X Country. Den har jeg lenge hatt lyst på![]()
Har snart kjørt 7 k med GSen. Den er jo ganske oppskrytt i utgangspunktet så du forventer jo mye når du kjøper en.
Krefter er det nok av. Kjøreegenskapene til aktiv kjøring på asfalt er absolutt til stede.
Eneste som plaget meg var hjulstøy samt litt lavt kåpeglass. Kjøpe meg en liten Givi vippesak å sette på toppen av vindskjermen. D hjalp men så fant jeg ut at vindskjermen kan skrus opp et hakk (4cm), da ble d perfekt (jeg er 187).
Hjulstøy, vel fant ut at d har jeg også på min T7, men der er d så mye vindstøy at jeg aldri har merket dekkstøyså dette kommer an på dekk og er ikke så lett å unngå.
Synes d var en helt grei sykkel som gjorde alt den skulle på veien, men så var jeg på en grustur, og der imponerte den meg. Oppleves som en veldig «nimble» sykkel så lenge den er i fart. Funket utrolig bra (selv på orginale 80/20 vei/grus dekk)! Fin å ligge i grusmodus pålitt høyere gir å bare jobbe fremover med. Eller gire ned å mate fremover, bare passe på å ikke pepre han som kommer bak![]()
Hadde cruisecontrol på SpeedTriplen jeg bytta inn. Den ble brukt av å til, men adaptive cruisecontrol som GSen har er helt genial. Brukes på hver eneste tur, om d er til jobb i kø el på landeveien.
Elektrisk vindskjerm er også kjekk å bruke. Spesielt ved grus el køkjøring når du vil ha litt ekstra vind.
Eneste som er av reklamasjon så langt er et sort plastdeksel på siden (ekstrautstyr på gruspakka) som er løsnet å må limes på nytt. Har ikke fått rota meg til å klage på d ennå.
Denne demperen som senker seg når du sakker på farta har jeg ikke da jeg bestilte fjærene med ekstra lengde (som ikke kan kombineres med de senkbare).
Nå er jo smak forskjellig hoss folk men for meg var det kun den hvite med blå skrift som var aktuell. Minnet meg litt om HP2 fra 2007, og er fortsatt fornøyd med valget![]()
Er den verd pengene, tja, er lommeboka tykk nok så løp å kjøp!
Ja nå kommer det an på hvilken skjerm som velges, men jeg fikk den noe høye utgaven. Slik det står nå funker det bra mht vind for meg. Så er den jo elektrisk så kan lett senkes. Zoomer du in på bildet kan du se antydning til skruehullene fra hvor skjermen er hevet.JoeHugin wrote: ↑09 Sep 2024 11:14Ja, hadde den fra den var ny og noen år. Solgte den etter guttungen kom til og samboeren ikke helt var enig i at motorsykkel og småbarnsfar var forenlig....hun kjører jo selv nå, så angrer kanskje litt hva hun sa den gangFantastisk sykkel, kjørte den mye - også langturer, blant annet til Ålesund. Savner den veldig
Byttet framskjermen til en "vanlig" skjerm, og satte på XChallenge gaffelbeskyttere, samt noen hendelbeskyttere. Ble jo noe jålete, om enn dårlige bilder![]()
G650X.jpg
..