Borg -
Re: Borg - 2022
Har en magefølelse på at det blir en BMW S1000RR med knastedekk og tåppbåks
- Spiritofwinter
- Posts: 1657
- Joined: 11 Oct 2015 23:19
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Re: Borg - 2022
Du har tidligere snakket om både X-challenge, HP2 og 1250GS. Med tanke på noen kommentarer ute på nettet om at enkelte i den nye lineupen til BMW har begynt å få likhetstrekk fra HP2, så er det vel ikke utenkelig at du går for noe der. Da er det nok Triumphen som ryker denne gangen og blir byttet med en relativt stor BMW.
Det som blir det største spørsmålet er om økonomen klarer å blåse nesten 300k på en R1300GS eller om du havner "ned" på en F900 GS Adventure som er litt enklere å svelge økonomisk. Samtidig så ser man jo at R1300GS er bedre på papiret på alle måter, inkludert vekt.
Tror jeg holder en knapp på R1300GS og et økonomhjerte som trenger en ekstra sterk øl for å trøstes litt
- Kant1
- Onkel
- Posts: 3234
- Joined: 06 Oct 2015 06:10
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Re: Borg - 2022
Gratulerer så masse
Synd at Triumph'en må vike, men det er for en edel sak
Synd at Triumph'en må vike, men det er for en edel sak
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Re: Borg - 2022
Må si du argumenterer godtSpiritofwinter wrote: ↑10 Oct 2023 15:59Du har tidligere snakket om både X-challenge, HP2 og 1250GS. Med tanke på noen kommentarer ute på nettet om at enkelte i den nye lineupen til BMW har begynt å få likhetstrekk fra HP2, så er det vel ikke utenkelig at du går for noe der. Da er det nok Triumphen som ryker denne gangen og blir byttet med en relativt stor BMW.
Det som blir det største spørsmålet er om økonomen klarer å blåse nesten 300k på en R1300GS eller om du havner "ned" på en F900 GS Adventure som er litt enklere å svelge økonomisk. Samtidig så ser man jo at R1300GS er bedre på papiret på alle måter, inkludert vekt.
Tror jeg holder en knapp på R1300GS og et økonomhjerte som trenger en ekstra sterk øl for å trøstes litt
Re: Borg - 2022
Takkerashland wrote: ↑10 Oct 2023 08:58Gratulerer
Tipper italiensk, kom ikke Tuareg 660 på markedet i fjor?
- ojda
- Bamsefar
- Posts: 9215
- Joined: 09 Apr 2008 20:45
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: Borg - 2022
Spiritofwinter wrote: ↑10 Oct 2023 15:59Du har tidligere snakket om både X-challenge, HP2 og 1250GS. Med tanke på noen kommentarer ute på nettet om at enkelte i den nye lineupen til BMW har begynt å få likhetstrekk fra HP2, så er det vel ikke utenkelig at du går for noe der. Da er det nok Triumphen som ryker denne gangen og blir byttet med en relativt stor BMW.
Det som blir det største spørsmålet er om økonomen klarer å blåse nesten 300k på en R1300GS eller om du havner "ned" på en F900 GS Adventure som er litt enklere å svelge økonomisk. Samtidig så ser man jo at R1300GS er bedre på papiret på alle måter, inkludert vekt.
Tror jeg holder en knapp på R1300GS og et økonomhjerte som trenger en ekstra sterk øl for å trøstes litt
Solid analyse av mulige valg
Men mitt bet blir HP2
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Re: Borg - 2022
Er litt tidlig å komme med et faktisk bilde men ja, synes den ligner i snuta på denne.
Mens virkeligheten vil bli ganske nært denne
Nå gikk d fort, men var å spurte etter denne allerede i fjor, da var jeg et år for tidlig ute.
Mens virkeligheten vil bli ganske nært denne
Nå gikk d fort, men var å spurte etter denne allerede i fjor, da var jeg et år for tidlig ute.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ojda
- Bamsefar
- Posts: 9215
- Joined: 09 Apr 2008 20:45
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: Borg - 2022
D må man si
Gratulerer masse
Gratulerer masse
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- kvase
- Posts: 4135
- Joined: 04 Oct 2016 10:43
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
Re: Borg - 2022
Lykke til med ny god 2 hjuling
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- Kant1
- Onkel
- Posts: 3234
- Joined: 06 Oct 2015 06:10
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Re: Borg - 2022
Det rykker ikke mindre i osteklokka når folk rundt meg handler ny GS
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
- ole m.
- Posts: 1270
- Joined: 09 Nov 2006 18:07
- MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974 - Location: Oslo
Re: Borg - 2022
Gratulerer, er nok et godt valg det her.
Last edited by ole m. on 21 Oct 2023 14:24, edited 1 time in total.
Re: Borg - 2022
Gratulerer Borg, jeg fikk rett. Blir en herlig sykkel som du kan kjøre verden rundt med.