ashland wrote: ↑09 Oct 2023 20:35
Utkast eller ferdig signert
Itte no knussel. Signert!
Her er d en prosjektøkonom og en mc’ist.
Vanligvis er dr jekyll tilstede men av å til kommer mr hyde frem og da er all fornyft ut av døra. Kun følelser igjen å de er fali de
Men d skal sies at jeg var ute etter å kjøpe denne i 2022
Du har tidligere snakket om både X-challenge, HP2 og 1250GS. Med tanke på noen kommentarer ute på nettet om at enkelte i den nye lineupen til BMW har begynt å få likhetstrekk fra HP2, så er det vel ikke utenkelig at du går for noe der. Da er det nok Triumphen som ryker denne gangen og blir byttet med en relativt stor BMW.
Det som blir det største spørsmålet er om økonomen klarer å blåse nesten 300k på en R1300GS eller om du havner "ned" på en F900 GS Adventure som er litt enklere å svelge økonomisk. Samtidig så ser man jo at R1300GS er bedre på papiret på alle måter, inkludert vekt.
Tror jeg holder en knapp på R1300GS og et økonomhjerte som trenger en ekstra sterk øl for å trøstes litt
ashland wrote: ↑09 Oct 2023 20:35
Utkast eller ferdig signert
Itte no knussel. Signert!
Her er d en prosjektøkonom og en mc’ist.
Vanligvis er dr jekyll tilstede men av å til kommer mr hyde frem og da er all fornyft ut av døra. Kun følelser igjen å de er fali de
Men d skal sies at jeg var ute etter å kjøpe denne i 2022
Du har tidligere snakket om både X-challenge, HP2 og 1250GS. Med tanke på noen kommentarer ute på nettet om at enkelte i den nye lineupen til BMW har begynt å få likhetstrekk fra HP2, så er det vel ikke utenkelig at du går for noe der. Da er det nok Triumphen som ryker denne gangen og blir byttet med en relativt stor BMW.
Det som blir det største spørsmålet er om økonomen klarer å blåse nesten 300k på en R1300GS eller om du havner "ned" på en F900 GS Adventure som er litt enklere å svelge økonomisk. Samtidig så ser man jo at R1300GS er bedre på papiret på alle måter, inkludert vekt.
Tror jeg holder en knapp på R1300GS og et økonomhjerte som trenger en ekstra sterk øl for å trøstes litt
ashland wrote: ↑09 Oct 2023 20:35
Utkast eller ferdig signert
Itte no knussel. Signert!
Her er d en prosjektøkonom og en mc’ist.
Vanligvis er dr jekyll tilstede men av å til kommer mr hyde frem og da er all fornyft ut av døra. Kun følelser igjen å de er fali de
Men d skal sies at jeg var ute etter å kjøpe denne i 2022
Gratulerer
Tipper italiensk, kom ikke Tuareg 660 på markedet i fjor?
ashland wrote: ↑09 Oct 2023 20:35
Utkast eller ferdig signert
Itte no knussel. Signert!
Her er d en prosjektøkonom og en mc’ist.
Vanligvis er dr jekyll tilstede men av å til kommer mr hyde frem og da er all fornyft ut av døra. Kun følelser igjen å de er fali de
Men d skal sies at jeg var ute etter å kjøpe denne i 2022
Du har tidligere snakket om både X-challenge, HP2 og 1250GS. Med tanke på noen kommentarer ute på nettet om at enkelte i den nye lineupen til BMW har begynt å få likhetstrekk fra HP2, så er det vel ikke utenkelig at du går for noe der. Da er det nok Triumphen som ryker denne gangen og blir byttet med en relativt stor BMW.
Det som blir det største spørsmålet er om økonomen klarer å blåse nesten 300k på en R1300GS eller om du havner "ned" på en F900 GS Adventure som er litt enklere å svelge økonomisk. Samtidig så ser man jo at R1300GS er bedre på papiret på alle måter, inkludert vekt.
Tror jeg holder en knapp på R1300GS og et økonomhjerte som trenger en ekstra sterk øl for å trøstes litt
Solid analyse av mulige valg
Men mitt bet blir HP2