Produsert i 1972 med en sykkelinteresse som strekker seg langt tilbake.
Kjørte bil med han far da jeg var 7, avanserte til hjullaster og traktor året etter. Ble strålede fornøyd den gangen jeg fant ut at man kunne kjøre trail fra man var 14 (tror det var 14 på den tia). Det var starten på to hjul.
Kjøpte moped da jeg var 15 1/2. Snikkjørte hele vinteren mens mamma var på jobb

Så var det en del år med kun bil før jeg kjøpte en 86 mod XT 250. Artig liten sak men syntes aldri den gikk fort nok. Var liksom ikke så store forskjellen fra den gamle GP100.
Men inntil april i år har jeg vært rundt 10 år uten sykkel :oops: Har alltid snakket om å få meg en men det er alltid noe annet som skal prioriteres.... førs må vi få leilighet .... så skal den bygges ut ... så skal vi ha rekkehus .... å sånn fortsetter det. Rekkehuset er forøverig under oppføring og kommer ikke før i november.
Har fulgt mye med i sykkelannonser og i våres ble frua lei og sa "jeg syntes du skal kjøpe deg en sykkel jeg". Og det syntes jeg var en kjempeide

Alltid sagt at jeg ikke skal begynne med en R sykkel. Skal jo helst overleve sesongen

Selv er fra Østlandet men har av en el annen grunn endt opp i Stavanger. Skjønner ikke helt hvordan det skjedde sånn på sommerstid

Har alltid vært en dyrevenn og er på den fjerde hunden nå. Har hatt alt fra 1) Engelsk Setter 2) blanding av beagel + collie +