Nei, reolene kom etter opprydding på jobb. Hver hylle er merket med SWL 100 kg, ganske solide saker.
Fikk endelig shimsen og de to skruene til toppdekselet på fredag. Det tok 6 uker.
F97F3B06-FFF9-4A3A-9DEC-E9AD27C0092D.jpeg
Endelig!
6E734BB2-E9E9-452E-B8D7-35E27E28A57C.jpeg
EA5DE60B-15E9-4D9C-8AA9-F804F9DC1659.jpeg
Kjøpte også ny coil, den har jeg hatt liggende en stund men ikke rukket å gjøre noe med. Coilen er egentlig til Renault/Citroën med V6, og etter bruksanvisningen på nett skal den files ned for å passe. Det var fort gjort med bakfull og fil.
87D2A6BA-90C0-4EDB-A5AB-1B33ABB5A6DA.jpeg
Ny shim, 2,65 mm.
977D420C-3B20-4AE3-BB2B-B5A6761C65CD.jpeg
4719B010-7B91-49AB-93E4-411B4E0989B2.jpeg
Shim og bøtte på plass.
893BB607-073D-4166-B53E-DE60B412960E.jpeg
6D2D9D3B-36CC-497C-B6E4-6F235B681013.jpeg
Fikk montert på igjen kamakslingen, kamdrevene og balanseakslingen. Basert på bilder og tusjmerker fra før jeg demonterte.
5DDEF745-1F6C-4237-8B5C-A2851148AEA8.jpeg
Nyvasket toppdeksel med to nye skruer.
Da er det bare sjarmøretappen igjen, håper jeg rekker det i løpet av uken.
Har ellers reflektert litt over at jeg nå har hatt denne sykkelen i litt over ett år, og har byttet clutchslavesylinder, laderegulator og nå også en coil i tillegg til vanlig vedlikehold. Jeg liker jo å skru sykkel, men har to andre som skriker etter håndspåleggelse, og som jeg er mye mer motivert for å skru på. Det blir allikevel til at den lille tiden jeg har til å skru blir brukt på Caponorden, siden jeg trenger den operativ. Vurderer nå sterkt å kjøpe noe annet i stedet, V-strom, Versys eller Tracer 650/700. Så ny som mulig og med lav km-stand. Så får jeg heller tåle litt verditap hvis det betyr at jeg slipper å skru så mye. Det som er litt dumt er at de aller fleste kurante sykler står langt unna. Når jeg ikke har tid til å skru har jeg heller ikke tid til å kjøre i timesvis for å handle