Nå som den er på veien igjen kan jeg endelig flytte fokus tilbake til kjekkere prosjekt, som 250'en. Har tatt mot til meg og tegnet videre på lyktebraketten. Det skal også være feste for instrumentpanel på den, og det har jeg tegnet et utkast til nå.
Denne skal passe i sporene jeg laget på lyktebraketten da jeg tegnet den for omtrent 2 år siden (litt flaut at det har gått så lenge

Tanken er å printe alt i en del av PETG når jeg har fått sjekket at alt passer og jeg er fornøyd med utseendet. Inntil videre er det greit å dele det i to.
Slik vil det se ut med lyktebrakett og holder for instrumentpanel.
3D-printeren er opptatt de neste par dagene med en del til CO2-flaske for øltapping, men har lastet opp filen og er klar til å trykke print så snart printeren er ledig. Stay tuned, ny oppdatering kan komme plutselig - eller om 2 år

For å ta en liten rekapitulering ser sykkelen slik ut med lyktebraketten per i dag:
Lyktebraketten ligger en del under styret, og braketten til instrumentpanelent må derfor bygge en del opp for å komme over. Om høyden og vinkelen er riktig må jeg se etter at jeg får montert den på sykkelen. Regner med det blir flere revisjoner for å få det optimalt.
Kan ellers røpe at en kompis har sagt seg villig til å sveise tanken på RD'en, men det får bli etterhvert. Det er litt for mange jern i ilden nå.