tshansen - *Shoot & Ride*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by tshansen »

Alas wrote:Var en tur utom Ride på mandag og jeg tror det kom noen fete fingermerker på sykkelen din... moahahaha...

Neida, kun se, ikke røre, fantastisk fet sykkel det der altså!

Også må jeg spørre deg om en ting, du som er brannmann, kan man levere inn bensin til brannvesenet? Så noe greier på BIR sine sider at spesielt bannfarlig avfall ikke skal til dem, men de kan jo mene ting som er enda farligere enn bensin, hva vet jeg. Grunnen for spørsmålet er at jeg skal tømme tanken på sykkelen og vil helst ikke bruke den bensinen igjen da den både er gammel og sikkert har noe kondens og rusk i deg.
Olje og Bensin er veldig stor forskjell i forhold til brannfarlighet og eksplosjonsfare :-P

Jeg vil anbefale deg å ringe brannvesenet. Jeg er søren ikke sikker. Jeg har vel kanskje ikke lov å si dette, men bensin fordamper veldig fort. Å helle det ut i sjø er vel letteste måten å bli kvitt det på :-#
bzzlink wrote:Holy mother of crap, det der er en fet sykkel. Gratulerer!!

Kan anbefale denne videoreviewen (og forsåvidt alt annet han australieneren har laget av videoer også) Flirte godt et par ganger.
[youtube]MxneAvv2D4A[/youtube]
Ja jeg abonnerer på denne karen :-) har sett filmen du linket til en del ganger nå :twisted: Jeg er så kjørekåt jeg holder på å gå til! Ikke lenge til jeg får hente den nå.... få dager igjen \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Truls
Posts: 114
Joined: 13 Jun 2011 15:27
MC: '09 Husqvarna SMR 510
Location: Knarvik

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by Truls »

LordShaft wrote:
Alas wrote:Var en tur utom Ride på mandag og jeg tror det kom noen fete fingermerker på sykkelen din... moahahaha...

Neida, kun se, ikke røre, fantastisk fet sykkel det der altså!

Også må jeg spørre deg om en ting, du som er brannmann, kan man levere inn bensin til brannvesenet? Så noe greier på BIR sine sider at spesielt bannfarlig avfall ikke skal til dem, men de kan jo mene ting som er enda farligere enn bensin, hva vet jeg. Grunnen for spørsmålet er at jeg skal tømme tanken på sykkelen og vil helst ikke bruke den bensinen igjen da den både er gammel og sikkert har noe kondens og rusk i deg.
Olje og Bensin er veldig stor forskjell i forhold til brannfarlighet og eksplosjonsfare :-P

Jeg vil anbefale deg å ringe brannvesenet. Jeg er søren ikke sikker. Jeg har vel kanskje ikke lov å si dette, men bensin fordamper veldig fort. Å helle det ut i sjø er vel letteste måten å bli kvitt det på :-#
\:D/
Og så er det veldig gøy å tenne på etterpå :D
Har jeg hørt... For jeg har hvertfall aldri prøvd det selv! :)
Rettstrekk er bare en transportetappe til neste sving.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by tshansen »

En liten film når jeg var å hentet ny sykkelen
[youtube]5f08R9Ke7pk[/youtube]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Truls
Posts: 114
Joined: 13 Jun 2011 15:27
MC: '09 Husqvarna SMR 510
Location: Knarvik

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by Truls »

Kunne ikke annet enn å glise av denne filmen :D
Igjen, Grattis med rå sykkel! Håper du fortsetter å være like fornøyd resten av sesongen! :)
Rettstrekk er bare en transportetappe til neste sving.
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by Valfar »

Har savnet det å ha sykkel en god del siden jeg solgte min, men det var noe med den videoen når du gikk inn i butikken som traff en nerve.. Gratulerer med grisefet sykel, håper du får en flott sesong med mye godt vær :D
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by supermons »

Grattis med sesongstart og tur med nye sykkelen!

Får rimelig lyst til å kjøre selv av den videoen :shock:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by tshansen »

Dagens lille utfart
http://locatoweb.com/map/single/063658312

I dag bråvåknet jeg av at katta stod (som vanlig) utenfor soveroms vinduet mitt å mjauet noe inn i det helvete. ](*,) Noen ganger... *sensur*

Kjerringa drev å gjorde seg klar for jobb, sneipen lå fortsatt i stjerneformasjon i sengen sin, så jeg fikk ta på meg ansvaret å henge opp solen i dag!

Image

Det var noe spesielt å stå på altanen denne morgen, klokken var vel halv 7 å det var fortsatt "mørkt" ute. Det nærmer seg styggfort vinter :sorry

Som noen sikker har fått med seg, har jeg virkelig prøvd å komme meg avgårde å få kjørt Aursjøvegen. Men neida! Dette skulle vise seg å være langt vanskeligere enn først antatt. Det er ikke meningen at jeg skal få kjørt denne turen i år tror jeg =; :knegg
Så for å kompansere for at sneipen har vært syk og at jeg ikke fikk kjøre aursjøvegen. Ble denne dagen viet til mest mulig sykkekjøring.

Jeg vet ikke om det er pga at jeg har spilefelger, men jeg føler dekkene mine lekker litt oftere luft enn før :scratch

Image

Må liksom drive å fylle på 0.2 bar av og til.

Jaja, det gir hvertfall ingen indikasjon på å leke på tur. Det er når sykkelen har stått stille en stund. Fikk fylt opp tanken i samme slenge å satt kursen Nordover. Det var igrunn grei temperatur, men det bar preg av lokal veldig tett tåke, som gjorde at det var litt friskt i været tidlig på morran.
De som har ferdes på Vestlandet vet at E39 er relativt lite spennende og veldig lite å rapportere om. Men i dag skulle den berømte europaveien vise seg fra en litt ukjent side. Det var helt magisk stemning å kjøre nordover mot "landet".
Dette bildet er tatt et lite stykke forbi knarvik

Image

Image

Jeg lurer på om det ikke er gamle Oster (restaurert) som kommer dunkende. Lyden er bare helt herlig.

Image

Jeg måtte stoppe rett etter eikefet tunnelen også. Her er et steinknuseverk som er relativt høy aktivitet på, men i dag var det stille som graven. Benyttet i den anledning muligheten til å ferdes på forbudt område :redface

Fortsatt videre med mål i Matre. Har sett en del på google maps siste tiden, og her er en del veier som jeg aldri har kjørt før. Så turen i dag hadde jeg egentlig ikke annet mål med enn å kjøre mest mulig på veier jeg ikke hadde kjørt før :-)å

Jeg svingte av fra E39 ned til Storavannet og Rv3 mener jeg på det var :-k

Image

Til ære for Jompa, å ja....Det kommer noen bro bilder til hehe :lol

Image

Image

Dæven det er flott om morgenen. Her var det bare å gløtte litt på google maps, knekke av hardt mot styrbord å følge veien så langt det lar seg gjøre. Å du verden så herlig det startet. Jeg tror jeg passerte 2 skilt om at veien var av dårlig standard og manglet rekkverk. Sånn typisk anleggsvei greier.
Jeg kneppet sykkelen inn i offroad modus å la meg i greit cruise tempo.

Du snakker om å kjøre inn i et av Ivo Caprino sine eventyr. At det var grusvei 90% av stykket gjorde ingen ting. Det var så sinnsykt flott oppover her. Tilogmed hårnåler på grus. De tok jeg lett i 70 km/t :-)å :lol

Image

For dere som har traktor i området, bør virkelig prøve dere på denne veien.
Hytter og små camper og noen campingvogner stod på veien oppover. Campingvognene stod langs elven, så lurer på om det kan være bra fiske her? :-k Her var bare en bilbredde med veldig kompakt grus i hjulsporene. Å her var det ikke plass til mer en ett kjøretøy av gangen. Møtte et par BKK biler på veien. Da var det bare å snike seg ut i grøften å vente til de hadde passert. Jeg er ikke rutinert nok til å ta noen stunts på grus :redface

Image

Image

Solen skinner, jeg er så å si helt alene, langt faen oppe på fjellet. Skal ikke skje noe gale her før du blir stående å klø deg. Ikke var det mye mobildekning der oppe heller :redface
Ble faktisk litt betenkt her oppe. Hva om jeg skulle klart å kjøre av veien, eller skade meg skikkelig. Jeg hadde ikke hatt nubbesjans. Så det var bare å ta det litt ekstra rolig. Dessuten er det ikke stor fare for å skade seg i 30 - 40 km/t :lol Går ikke akkurat veldig fort når Lillegutt skal ut å leke seg på grus.

Image

Image

Image

Mens jeg stod her å beundret utsikten, hadde jo kjørt et stykke inn i ødemarka. Hvor langt kunne det være liksom? Kom det en BKK bil, han kjørte liksom litt sånn rett mot meg, akkurat som han skulle stoppe å snakke til meg. Tilfeldighetene skulle bare ha det til at han skulle parkere der jeg hadde satt sykkelen min. Han skulle jobbe på en linje rett ved siden av der. :thumleft
Så beskjeden som jeg er, spurte gutten. Hvor langt er det til det sier stopp? Fra veien nede til jeg kom på "toppen" var ca 18 km. Så jeg hadde ca 8 km igjen. Men det var muligens litt snø på skyggesiden, så jeg kunne risikere å ikke komme meg helt til enden.
Jeg er ikke vond å be slik. Det var bare å en måte å finne ut av dette på. Hive seg på sykkelen, å kjøre så langt en kommer.

Image

Kom noen bratta bakker med litt løs grus. Selvtilliten hadde økt noen hakk, så jeg hadde litt bedre flyt i kjøringen nå. Turte å gasse og SLÆDDE litt oppover :-)å
Grus er vel lettest å definere som en pulevenn!
Det er noe spennende med det så en må liksom ha det av og til, men ikke hver dag. Så sterke følelser har du ikke for den. Men grus gir og gjør "jobben" på en ekstra spennende måte som gjør at du ikke helt klarer å kutte det ut heller :redface

Image

Her ser en egentlig veldig godt hvordan gjennomsnittet av veien var oppover her. Helt sinnsykt. Har ikke hatt det så gøy på lenge. Å jeg har pleid å hate grus som pesten :redface

Image

Rett etter dette bilder var tatt kom jeg opp til enda en demning. Tror jeg passerte 3 stykk på veien opp. So close.... men ikke faen om jeg kom meg forbi denne "lille" snø flekken.

Image

Image

Image

Fy flate det var flott her oppe. Her må dere virkelig ta turen. Knipset noen bilder, samt brukte tiden til å lense jolla. Bygger seg liksom opp litt trykk når en kjører på humpete grusvei :-# :x

Det var litt forbannet at jeg ikke kom meg helt opp/inn... men enda større grunn til å måtte kjøre her igjen. :prf

Image

Det var bare å komme seg på sykkelen å kjøre ned igjen. Å det første som slo meg var at gjennomsnitts farten hadde økt med 10 - 20 km/t En blir liksom tryggere og tryggere jo mer en kjører. Litt kjekt å kjenne at en kan sitte på biken å "slappe av". Tror jeg må satse på å utfordre meg selv enda litt mere på grus framover. Det åpner jo seg en sykkelverden jeg knapt nok har snust på tidligere. Sist gang jeg "kjørte" på grus, var over grusbana på skolen med trøsykkel når jeg var guttunge :redface Ja også selvølgelig den helvetes alpeveien nede i Davos! Satan Onkel, den sitter dypt i enda :lol :lol

Vel nede igjen kjørte jeg videre "gamleveien" mot Matre. Altså rundt og ned, ikke gjennom tunnelen. Her var utrolig fine veier. Men de bar preg av at de ikke hadde vært kjørt på en stund. Det var masse grønske i veien. Det kjentes aldri glatt på noen som helst måte, men tok det litt ekstra med ro.
En liten pust i bakken på Matre før jeg sjekket google maps igjen, samt plottet ny rute.

Image

Image

Image

Image

La oss si det slik. Matre er den bygda Norge pulte og aldri ringte tilbake. Denne bygda er så mye mer enn den lille veibiten som en suser gjennom når en skal forbi. Ikke at jeg ville ha bodd her, men var litt kult å kjøre på de gamle veiene som sneglet seg rundt og oppover fjellsidene. :thumleft

Jeg bestemte meg igrunn for å kjøre over stordalen. Her er så sinnsykt mye fine veier. Det var bare å legge seg i 3. Gir å kose seg. Ikke var her trafikk i dag heller :love
Ble ikke alt for mange bildene på vei over fjellet her. Tatt en del bilder her tidligere. Samt at jeg hadde såpass fin flyt i kjøringen at jeg "glemte" litt foto biten :redface

Image

Jeg prøvde å få fram veien og hårnalene som bukter seg i skogen til venstre for fossen, men ble dårlig. Norge gror igjen dessverre. Alt for mye skog.

Image

Her kan en skimte Nesheim camping. Her er alltid smikk fult av tyske turister :knegg
Dette er på vei ned fra stordalen, mot bjordal. Her også er en del fine svinger og et par trange tunneler. Men vær obs på dyr inne i tunnelene. Aldri møtt dyr der selv, men ser at det er en del ruer på asfalten inne i tunnelen.

Måtte ha meg en liten stopp nede på andre siden av campingen. Denne broen har jeg hatt planer om å ta bilder av lenge Jompa, så here you go :prf

Image

Herfra er det x antall 100 svinger og fantastisk asfalt før Oppdal fergekai. Bare å finne 4. Gir, finne flyten å kose seg. Her går det unna :prf
En kjenner helt klart at høsten er på vei. Er et par plasser i skyggesidene det er vått på asfalten. Så det er bare å roe ned tempoet å kjøre etter forholdene :thumleft

Fant enda en grusvei som ikke var merket på kartet. Men her var det ikke håp om å komme seg videre :sorry

Image

Magen begynner å bli utålmodig kjenner jeg. Det er heldigvis ikke lenge til Oppedal. Der har de en snerten liten MIX kiosk/ altmuligbutikk hvor de serverer burgere med lokalt kjøtt og grønnsaker.
Men nok en gang blir jeg nødt stoppe for å ta et bilde :roll

Image

Holder du tellinga Jompa :knegg :knegg

Var tydeligvis vær for å fiske i dag, selv om bestemoren min lærte meg å aldri fiske midt på dag når det var sol. Da bet ikke fisken :[-X

Image

Er det noen som kjenner igjen merke på motoren? Har aldri hørt om dette merket :eh

I tradisjonstro ruller jeg som vanlig inn på fergeleie akkurat i det fergen legger fra kai ](*,) Men i dag har jeg ingen planer om å ta den. Nope, i dag er det lunsj som er planen. :thumleft

Image

Fordelen med at fergen akkurat gikk er at det er helt tomt på fergeleie, som igjen forteller meg at det er lite kø i matdisken :twisted Det passer en mann med min tålmodighet veldig bra på en dag som dette. Ikke at jeg har det travelt, men jeg har allergi mot å vente :redface
Bacon/cheese burger med alt på! 190 gram takk! :thumleft

Image

Det er liten tvil om at det blir brukt ferske rådvarer her. Det knaser i kjæften og smaker helt nydelig. Jeg kjører stort sett unna junk food, men noen dager er slikt lov :prf Det fyller seg raskt opp med biler å folk løper om kapp for å komme først i køen. Artig å kikke på folk av og til. Er vi alle så rar :knegg

Her klarer jeg det kunststykket å legge fra meg kamera i væsken uten å skru det av. Så ved neste foto stopp er kamera tomt for batteri. Du snakker meg om noldus. Men det er bare enda en påminner om at jeg må kjøpe meg enda et batteri til kamera. Det er ikke akkurat bra batterikappasitet på disse kamera. :redface

Men nok om det. Turen går rolig videre mot Brekke. Herfra kjører jeg ut til Rutledal og videre mot Eivindvik. Å herregud for noen veier. Det er smalt å litt grønt i midten av veien, men reis til sies for et eldorado av svinger og artige veier. Her anbefales det virkelig å ta turen. :love

Image

Dette var siste bildet jeg tok før kamera var tomt for strøm. En eller annen plass før Eivindvik.

Etter Eivindvik, ved leversundet knekker jeg av babord å kjører tilbake mot Takle og Brekke igjen. Over denne "fjellovergangen" om jeg kan driste meg til å kalle det. Er det helt sinnsykt morro å kjøre. Absolutt en innslag som er verdt turen alene. I dag har jeg jaggu meg kost ræven av meg på sykkel. :thumleft

Tilbake mot Brekke er det bare å komme seg inn på E39 å kjøre sørover igjen mot Bergen. Hadde planer om å kjøre en tur innom hytta, men slo det fra meg å fortsatte hjem.
Ble 39 mil i dag. Sykkelen er bikket 6000 og jeg har virkelig troa på å utforske større deler av Gulen.


En liten notis, alle bildene som er tatt fra denne turen er jpeg rett fra kamera. Ingen redigering. Jeg er faktisk overrasket over hvor godt resultat det blir :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: LordShaft - *Kjøpt meg ny sykkel, bilder på side 126*

Post by tshansen »

[youtube][/youtube]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Moffa
Posts: 261
Joined: 16 Sep 2015 21:48
MC: 2019 - BMW R1250GiSelA Exclusive
Location: Langhus (Ski)

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by Moffa »

Herlig!! =D>
Nå vet jeg hvor jeg kan (forhåpentligvis) følge deg videre, takk!! \:D/
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
LocaToWeb
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by tshansen »

Moffa wrote:Herlig!! =D>
Nå vet jeg hvor jeg kan (forhåpentligvis) følge deg videre, takk!! \:D/
Ja, det jobbes i kulissene med oppdateringer osv. Vi håper på å få børstet støv av gamle kunster og medlemmer. Så får vi se om ikke legenden lever videre. Kjekt å se deg her inne også Moffa \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by Jeanette »

Moro med turreferat, LS! Fine bilder :D

Er det samme Matre som i Matre der ferga går til Skånevik? I såfall har jeg kjørt i noen av de samme traktene for noen år siden :)
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by Elolz »

Flott reisereferat og bilder som alltid! \:D/

Dette med lufttrykket, det har ikke noe med temperaturen å gjøre? Er vel begynt å bli litt kaldere om morgenene nå, og om du ellers har sjekket i varmt vær eller etter kjøring når dekkene er varme? :-k
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9147
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by ojda »

Du skal ikke se bort ifra at det er mulig å vekke "Sovende Bjørn" LordShaft, uansett er dette en veldig bra start 8) Flotte bilder og levende fortalt som alltid, dessuten sitter jeg igjen med tanken: Hvorfor fikk ikke jeg være med :-#

Lufttrykket: Om det er så at utetemperatur ikke har med saken å gjøre, kan du jo også sjekke at selve ventildelen (Den fjerbelastede delen som sitter inni) er greit skrudd til. Dere har sikkert en slik ventilskrutrekker i verktøykassa på jobben :smt006
(Å nei så masse flotte Smilys her var) :smt038
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
1352cc
Posts: 240
Joined: 12 Apr 2012 20:39
MC: Kawa ZZR1400 06. Harley 2000 Dyna Wideglide custom.

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by 1352cc »

Tøff bike, ikler litt på den eg og. Men har du kjørt GS`n eller Explorer?
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Post by tshansen »

ojda wrote:Du skal ikke se bort ifra at det er mulig å vekke "Sovende Bjørn" LordShaft, uansett er dette en veldig bra start 8) Flotte bilder og levende fortalt som alltid, dessuten sitter jeg igjen med tanken: Hvorfor fikk ikke jeg være med :-#

Lufttrykket: Om det er så at utetemperatur ikke har med saken å gjøre, kan du jo også sjekke at selve ventildelen (Den fjerbelastede delen som sitter inni) er greit skrudd til. Dere har sikkert en slik ventilskrutrekker i verktøykassa på jobben :smt006
(Å nei så masse flotte Smilys her var) :smt038
Å de som driver å synger "bjørnen sover" i barnehagen :lol:

Jeg skal være såpass ærlig å si at jeg ikke har sjekket at den er skrudd skikkelig til, men det er liksom som at det kommer å går litt. Noen ganger er det litt mer enn andre ganger. Det er kanskje litt dumt å ta for god fisk at sensoren fungerer helt optimalt. Får feilsøke litt å se hva jeg kommer fram til :)
1352cc wrote:Tøff bike, ikler litt på den eg og. Men har du kjørt GS`n eller Explorer?
Jeg har ikke kjørt GS'en, hadde meg en liten tur på Multistrada også fikk jeg prøvekjørt Exploreren til Ojda når vi var på europatur i sommer. Men da kjørte jeg BMW s1000RR så jeg tørr faktisk ikke sammenligne de. Hadde jeg prøvd noen av syklene i dag, nå som jeg er blitt vant med 1290'en, så hadde jeg nok hatt mere å komme med.

Jeg har allerede rukket å kjøre 6000 på to måneder, så KTM'en er jeg veldig fornøyd med \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Locked