Godt nytt år bruker disse på selveste nyttårs dagen sånn ca. kl. 24:00 for å markere det nye året
Har hørt at de er det beste fyrverkeriet det sto det på plakaten langs veien/kjøpesentra der jeg kjøpte de.
Mulig hetenes år ? 2026
Re: Nye muligheter smil 2025
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
Re: Nye muligheter smil 2025
De nye peggsa
Mulig størrelsen under som er ca 2 cm kortere fra Bosly hadde vært mer riktig vi får se
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Re: Mulig hetenes år ? 2026
Ser ut som de du har bestilt er et hakk større enn originale Rallypegs som jeg har på Norden.
De originale små er det samme på Norden som på din, står til og med KTM på undersiden.
Så lenge du føler at det blir bedre med litt lavere fotvhilere så tror jeg dette kan bli bra. Mener jeg hadde senkede fothvilere på min KTM, men har ikke hatt samme behov på Norden siden jeg der kan justere sete opp og har det i høyeste posisjon.
De originale små er det samme på Norden som på din, står til og med KTM på undersiden.
Så lenge du føler at det blir bedre med litt lavere fotvhilere så tror jeg dette kan bli bra. Mener jeg hadde senkede fothvilere på min KTM, men har ikke hatt samme behov på Norden siden jeg der kan justere sete opp og har det i høyeste posisjon.
Det som kan være et handicap er at buksa kan henge seg fast når en skal sette ned foten men time vil showe som en sier.Spiritofwinter wrote: 06 Jan 2026 11:24 Ser ut som de du har bestilt er et hakk større enn originale Rallypegs som jeg har på Norden.
20260106_111243.jpg
-
2 cm Senket kan også gi noen positive effekter med mer tyngde lavere ned ved teknisk kjøring muligens de kosta om trent det samme som rally pegsa til KTM
Akkurat nå så venter jeg på å få Rønket hofta da hofteleddet er muligens utslitt så jeg håper det beste for sesongen ikke skal bli ødelagt her
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Prøver han å unnslippe Trumps utvisningsregime ?