Intruder 2024

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Har overfor nevnt denne Honda Rebel 500,denne kommer vel på 95.000 med bærer og vesker,selger jeg Intruder for 20.000 blir det et mellomlegg på 75.000...
Det beløpet får jeg reparert Intruder for mange ganger...og en vet hva en har og ikke hva en får... :-k

Hondavisning på MC-huset Nydal i mai....hmmmm [-X
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by pollti »

Kjør det du har Intruder. Ikke vær opptatt av jordisk glitter og gull. Det koster bare for mye spør du meg. Jeg fortsetter med Hyse selv om hele Norge ler av meg. Hyse leverer Suzuki motorer så bare le. Men jeg er så dustete at jeg er mye mere betalingsvilig på bil fronten.
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Du kan ta gift på at jeg beholder Intruder og mitt dekknavn på nett...og så har jeg en simpel Hyundai i 30 som jeg har ergret mers.bmmmw.audny og tusssla med.....virker irriterende for mange av de førera i overklassekøyregreiane at jeg har fått blinklys attpå ved handelen. :shock:
hmmm...overklasse var et overtramp..er mye fornuft der også.. [-X

men jeg vet en ting : horn i fronten og i panna...det har de..! =D>
og ditt råd samsvarer helt med konklusjonen jeg trakk etter å ha rådført meg med sjef og eneste ansatte på MCservice Vang...Per Evensen...jordnær gubbe..
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by Tommas »

Jeg hadde prøvekjørt før jeg bestemte meg.

Kanskje det er verdt å unne seg litt jordisk glitter og gull før man ligger 6 fot under :-k
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Tommas wrote:Jeg hadde prøvekjørt før jeg bestemte meg.

Kanskje det er verdt å unne seg litt jordisk glitter og gull før man ligger 6 fot under :-k
Selvsagt kommer jeg til å prøve,tenke og analysere..og er glad for alle tips !!! :thumleft :thumleft

...og vil ønske deg en god helg...og en MC-tur...om du ikke bor i et snøhøl som her da !! :smt109


og kan noen legge inn bilde av kandidatene Intruder 750 og Rebel 500...skal vedkommende få ros når det kommer fremmedfolk til gards...
Last edited by intruder on 15 Mar 2019 14:39, edited 1 time in total.
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Tommas wrote:Jeg hadde prøvekjørt før jeg bestemte meg.

Kanskje det er verdt å unne seg litt jordisk glitter og gull før man ligger 6 fot under :-k
Selvsagt kommer jeg til å prøve,tenke og analysere..og er glad for alle tips !!! :thumleft :thumleft

...og vil ønske deg en god helg...og en MC-tur...om du ikke bor i et snøhøl som her da !! :smt109



bilde av kandidatene :smt069
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Bjørn Afzelius :

Nu er det galakveld
nu må man vara snell
Nu må man le mot dem
man helst vil slå ihjel.. :-&

værgudene--MC messa- Trump-Tor Mikkel Wara (han er erstattet av Waramann)-osvosvosv

:roll:
Hmmm: Hadde n Wara hatt skjegg hadde n vel hett SkjeggeWara...gudene forby det.. :plystre :plystre..da hadde frihetskjemperen snudd seg i grava..
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4548
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by Bikeridr »

intruder wrote: Hmmm: Hadde n Wara hatt skjegg hadde n vel hett SkjeggeWara...
He, he - den tok jeg på under sekundet. Og jeg tror til og med du har helt rett :lol:
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by Tommas »

Bikeridr wrote:
intruder wrote: Hmmm: Hadde n Wara hatt skjegg hadde n vel hett SkjeggeWara...
He, he - den tok jeg på under sekundet. Og jeg tror til og med du har helt rett :lol:

Jeg tror gode gamle Che roterer i graven om han blir sammenliknet med Wara :lol:
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Hadde jeg hatt slik kjerring som Waramann hadde jeg nok trengt en Waramann jeg også :smt006 :smt005
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Storhamar Dragons har elektronikk i puck og skøyter som viser hvor fort pucken går , hvor langt hver spiller løper osv osv

Og rundt i verden regjerer sult og tørke , barnelik råtner i blant annet Syria... :twisted: :evil:

Skal på neste match , får jeg tak i pucken løper jeg og kaster`n i dass .. ](*,)
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by Tommas »

intruder wrote:Storhamar Dragons har elektronikk i puck og skøyter som viser hvor fort pucken går , hvor langt hver spiller løper osv osv

Og rundt i verden regjerer sult og tørke , barnelik råtner i blant annet Syria... :twisted: :evil:

Skal på neste match , får jeg tak i pucken løper jeg og kaster`n i dass .. ](*,)
Hmm, blir det mindre sult og tørke av det?
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Blir nok ikke noe mindre armod av det,men om et utall andre foretak i verden kuter ut slik tull,ville det bli masse å bruke til mer vettuge ting.. :thumleft
Og som Alf Prøysen betegnet det det er forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker.
Og mange av dem i Gutteklubben Grei er av den typen som helst ikke vil være på kongetribunen...der er det en konge fra før som stjeler oppmerksomheten!
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by Tommas »

Jeg tror fortsatt ikke det blir mindre krig i Syria hverken av at du stapper en puck i dassen, eller at foretak i verden bruker mindre penger på sportsutstyr 8)
User avatar
intruder
Posts: 4261
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders forrykte verden..surr surr

Post by intruder »

Sikkert ikke...men i alle fall positivt at ungdommen aksjonerer for miljøet og elllers....bare det varer da de vokser til og havner i tredemølla... :thumleft
og pucken i dass..skiløpere som klager når det snør...motstand kan virkeliggjøre "mange bekker små ...osv ?
Post Reply