HA-advokatene ga sterkt uttrykk for at klubben ville gå hardt ut mot dem som kopierte eller misbrukte logoen deres...
det samme gjelder i aller høyeste grad min egen klubb endeLarmen MK
Kjøpte noe "anbefalt brukbart" til vel 300 på MChuset...aldri vært så leven inni hjeimen som nå ...
har noen anbefalinger til noe som ikke koster skjorta ?
Synes disse demper ganske bra samtidig som de er behagelig å bruke. Men har ikke fått prøvd de på skikkelig langtur enda. Jeg håper å unngå gnagsår i ørene som jeg får av vanlige ørepropper når jeg kjører langtur over flere dager.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Jeg har formstøpte plugger med høyttalere men disse er dritdyre.
ellers er ofte skumplugger helt ok-men etter noen timer begynner de å presse i ørene.
Jeg testet slike formbare men synes det ble mye styr for kortere turer.
Men DISSE er så myke og er hule inni så de presser ikke og demper bra. https://www.apotek1.no/produkter/metode ... al-824426p
To tøffinger i tredveåra og en i førtiåra er tatt på E6 mellom Moelv og Brumunddal...
riktig nok i 110 sone men " lell a gut " ...
Litt av et karstykke ... Rødmer ei pingle som meg som kjører i rundt 100 der...
Lørdag hadde de rigget opp med vann hvor barna kunne lete etter falske gullklumper med vaskebrett...
like bortenfor sto Høyre med valgflesket sitt hvor de også lovde folket " gullklumper " ...falske eller ei ?
Jeg antydet dette for valgoraklene og
Men uansett er det med rundt ti partier snart på tide å undres hvor dette vil ende ..
intruder wrote: ↑18 Aug 2025 13:06
Lørdag hadde de rigget opp med vann hvor barna kunne lete etter falske gullklumper med vaskebrett...
like bortenfor sto Høyre med valgflesket sitt hvor de også lovde folket " gullklumper " ...falske eller ei ?
Jeg antydet dette for valgoraklene og
Men uansett er det med rundt ti partier snart på tide å undres hvor dette vil ende ..
Her var det en AP-fyr som gikk rundt i sentrum å delte ut roser og spredte rein løgn.
Går i retning av OBS bygg og Mitsubishi varmepumpe etter at det ble montert rullestolrampe for frua...
gidder ikke lenger ha hele gardsplassen full av vedpaller om vinteren .
Så Vazelinas ord blir nok gjort til skamme her i gården og
Varmepumpe er fine greier - og kan brukes til kjøling om sommeren. Dama har en Panasonic som ble kjøpt ifjor - ligger vel da på ca 3K KWh pr vintermåned med 200+ kvm 60-talls hus. Stooor forskjell fra en mindre effektiv 15-20 år gml varmepumpe som ble byttet ut.
Nå kommer i tillegg Norgespris som bør gjøre det mer økonomisk for de som ikke er selvforsynte med ved.