Ja, det går nok bra. Nei, man skal alltid tro det verste så man ikke blir skuffaintruder wrote: 13 Mar 2025 19:18 Ser ut som du har ditt å stri med Robert Tekumseh...håper du står ham av som det heter .
Faktisk er det verste som skjer her at høreapparatene enkelte dager ikke er helt med...DA er jeg ihvertfall amper i `ummret som Trond Viggo Torgersen sa på TV en gang i tiden![]()
Fingermerker på brillene og dårlig batteri i høreapparatet er vel noe vi ungdommen må slite med