Intruder .... deppa...nytt batteri

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....valgdag 8 / 9 ... like før fristen kl 2100

Post by intruder »

ArcticTiger wrote: 21 Sep 2025 13:54 HallaH Inntruder👍🏾 Det er mellt sol til uka, kan det være aktuelt med en tur til Lygna en dag?
Takk for henvendelsen Tigergutt men uka er stort sett fylt med småtteri så må dessverre si nei men om helsa holder får vi se neste sommer...
men takk for forespørsel og god høst :plystre :smt051
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruders logg ....kjendiser gir ut bøker

Post by intruder »

Ser at Støre,Stoltenberg og andre med rævva full av penger får sine bøker utgitt i Latvia...
kanskje boktrykking er en saga blott i Norge allerede men disse som proklamerer at det nå er vanlige folks tur glemmer det ganske fort ihvertfall...
er jo best å fylle egen lommebok først ... :smt076

Å bidra til at arbeidsplasser for vanlige folk bevares her i steinrøysa er nok ikke noe fiffen tenker så mye på ... :plystre
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....kjendiser gir ut bøker

Post by intruder »

Finansministre har tidligere holdt seg på hjemmebane i forbindelse med fremlagt budsjett som de antakeligvis burde være på plass og kommentert og slikt...
men sprade-Jens reiser rundt i Europa og reklamerer for boka si...
Fremtidige bidrag til egen konto er nok prioritert av superskatteyteren :smt042

legg merke til fargen på smilefjeset ..
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5165
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Intruder ....kjendiser gir ut bøker

Post by Bikeridr »

Vi hadde jo en mørestril og brannkonstabel innpå her tidligere; han hadde j et veldig flott uttrykk.

Så, for å låne det; Judas Gahl Sløre kan ta rennafart og springe seg en jævlig lang tur på ei sinnssykt kort brygge..
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by intruder »

Med dumme frågor er jeg klar for dumme svar... :redface
Både i år og nå får jeg nesten med en gang krampetendenser i bena ... har noen erfaringer med slike puter ? :-k
User avatar
Borg
Posts: 1939
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by Borg »

Ja du vil antagelig se dette som et dumt svar, om ikke rett fram frekt :shock:
Men….

Har du tenk på at det kanskje er sittestillingen på MC’en din? Nå er jeg kanskje feil mann, siden jeg ikke har funnet meg tilrette på en chopper. På Viragoen jeg hadde fikk jeg vonde knær etter 3-5 mil
Skulle jeg sittet ved et bord/bar, ville jeg ikke holdt en chopper stilling for komfortens del
IMG_1861.jpeg
Nå er jo sykkel følelser og ikke fornuft, men fornuftsmessig ville jeg anbefalt noe mer opprett.
IMG_1858.png
IMG_1860.png
Men om du hadde vilt blitt sett på noe sånt :-k
IMG_1859.jpeg
Ei sittepute hjelper nok mot vond bak, men for beina har jeg mer tro på sittestillingen
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by intruder »

Mener altså at ei sittepute vil gjøre at jeg sitter høyere og da blir jo sittestillingen annerledes ...
prøvde med ei vanlig pute i går og det ble faktisk mye bedre !
Så går kanskje for ei man kan blåse opp :thumleft
User avatar
ole m.
Posts: 1493
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Montesa Cota 315R - 2001
BMW R100GS - 1994
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by ole m. »

intruder wrote: 20 Apr 2026 08:47 Så går kanskje for ei man kan blåse opp :thumleft
Hva er det du tenker på her, Intruder? :shock:
User avatar
Borg
Posts: 1939
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by Borg »

ole m. wrote: 20 Apr 2026 09:33
intruder wrote: 20 Apr 2026 08:47 Så går kanskje for ei man kan blåse opp :thumleft
Hva er det du tenker på her, Intruder? :shock:
Muligens han tenker på noe alla dette
https://airhawk.net/product/cruiser-r-large/
Image
MrAGuitar
Posts: 57
Joined: 19 Dec 2021 17:24
MC: 2025 KTM Adventure R
2022 Husqvarna TE150i
2021 Royal Enfield Meteor 350
2017 Sherco Factory ST 125

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by MrAGuitar »

ole m. wrote: 20 Apr 2026 09:33
intruder wrote: 20 Apr 2026 08:47 Så går kanskje for ei man kan blåse opp :thumleft
Hva er det du tenker på her, Intruder? :shock:
:plystre
Må innrømme at jeg lo godt nå 8)
nå: KTM 390 Adv R, 2022 Husqvarna Te150, 2017 Sherco Factory ST 125
før: 2022 Royal Enfield Meteor 350, 2023 Husqvarna 701 E, 2015 Honda CB125F, 2021 Yamaha T7, 2015 Yamaha MT-09, 2011 Triumph Bonneville SE, 2007 Vespa 250 GTS, 2008 Yamaha WR250R, 2007 Yahama YBR125, 1998 Honda Transalp XL600V, 1997 Yamaha Dragstar, 2002 Honda CB500S, 1999 Honda Shadow VT750C2
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by intruder »

MrAGuitar wrote: 20 Apr 2026 16:23
ole m. wrote: 20 Apr 2026 09:33
intruder wrote: 20 Apr 2026 08:47 Så går kanskje for ei man kan blåse opp :thumleft
Hva er det du tenker på her, Intruder? :shock:
:plystre
Må innrømme at jeg lo godt nå 8)
Er selvsagt ei oppblåsbar sittepute for Viragoen jeg tenker på ...
men et pussig treff dere bemerker gutta :smt016
ei oppblåsbar fittepute kalt Barbara var det en kar her som kjørte med som passasjer på Tempomopeden sin her for mange år siden =D> :shock:
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by intruder »

intruder wrote: 20 Apr 2026 20:21
MrAGuitar wrote: 20 Apr 2026 16:23
ole m. wrote: 20 Apr 2026 09:33
Hva er det du tenker på her, Intruder? :shock:
:plystre
Må innrømme at jeg lo godt nå 8)
Er selvsagt ei oppblåsbar sittepute for Viragoen jeg tenker på ...
men et pussig treff dere bemerker gutta :smt016
ei oppdukke kalt Barbara var det en kar her som kjørte med som passasjer på Tempomopeden sin her for mange år siden =D> :shock:
De gærne har det fortsatt godt ... \:D/
User avatar
intruder
Posts: 5106
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by intruder »

intruder wrote: 28 May 2026 12:30
intruder wrote: 20 Apr 2026 20:21
MrAGuitar wrote: 20 Apr 2026 16:23
:plystre
Må innrømme at jeg lo godt nå 8)
Er selvsagt ei oppblåsbar sittepute for Viragoen jeg tenker på ...
men et pussig treff dere bemerker gutta :smt016
....... :smt005 ei oppblåsbar dukke kalt Barbara var det en kar her som kjørte med som passasjer på Tempomopeden sin her for mange år siden =D> :shock:
De gærne har det fortsatt godt ... \:D/
User avatar
Tekumseh
Posts: 2401
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 28 May 2026 13:08
intruder wrote: 28 May 2026 12:30
intruder wrote: 20 Apr 2026 20:21

Er selvsagt ei oppblåsbar sittepute for Viragoen jeg tenker på ...
men et pussig treff dere bemerker gutta :smt016
....... :smt005 ei oppblåsbar dukke kalt Barbara var det en kar her som kjørte med som passasjer på Tempomopeden sin her for mange år siden =D> :shock:
De gærne har det fortsatt godt ... \:D/
Haha, joda det er visse ting som kan brukes til mye.

Tettsittende skinnbukse mot skinnsete stabiliserer og gjør en mindre trøtt i skinkene. Er mitt favorittplagg, selvsagt med en god stilongs under.

Mens ei litt romslig og glatt gore-tex-bukse gjør at man glir og glir mens ukjente muskler kontinueerlig jobber i det skjulte for å holde deg på plass = sliten og støl. Har solgt to Lindstrandsbukser pga dette, og foretrekker skinn så lenge det ikke er langt, kaldt og regn.
ArcticTiger
Posts: 2697
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Intruder ....vondt i bein ved kjøring...erfaringer md sittepute med eller uten luft ?

Post by ArcticTiger »

Ja vondt i skrotten har man jo hele tida, mer eller mindre🙄. Men det værste nå, er at jeg har fått så vondt i vilja😳🥵
Post Reply