Ja du vil antagelig se dette som et dumt svar, om ikke rett fram frekt
Men….
Har du tenk på at det kanskje er sittestillingen på MC’en din? Nå er jeg kanskje feil mann, siden jeg ikke har funnet meg tilrette på en chopper. På Viragoen jeg hadde fikk jeg vonde knær etter 3-5 mil
Skulle jeg sittet ved et bord/bar, ville jeg ikke holdt en chopper stilling for komfortens del
IMG_1861.jpeg
Nå er jo sykkel følelser og ikke fornuft, men fornuftsmessig ville jeg anbefalt noe mer opprett.
IMG_1858.png
IMG_1860.png
Men om du hadde vilt blitt sett på noe sånt
IMG_1859.jpeg
Ei sittepute hjelper nok mot vond bak, men for beina har jeg mer tro på sittestillingen
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.