Intruder 2024

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: endeLarmen MK ... ..hematt frå Riksen

Post by Spiritofwinter »

Har flere i svigerfamilien som har fått satt inn pacemaker siste par årene. Svigerfar fikk satt inn tidligere i år og gikk jo fra å slite med å hente posten til å gå lengre turer uten problem. Bestefaren til fruen som fyller 90 om et par uker ble jo sprek som en 80 åring igjen da han fikk inn for vel et år siden. Ligger mye hjerteproblemer i min side av familien også, men min far er ikke veldig plaget, så håper jeg slipper unna det verste. Men skulle det skje så har man heldigvis hjelpemiddel som pacemaker så man holder ut noen år ekstra :)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK ... ..hematt frå Riksen

Post by intruder »

I dag har jeg vært på Hamar for koronatest....og etter at jeg kom hjem har jeg fått vite av Post og Bjørn at Skinstad senior og junior har det bra,men desssverre er det kommet fersk hvit natursnø og det er noe dritt for da er det vanskeligere å smøre enn på kunstsnø..... :roll:

men en får smøre med tålmodighet...husfreden er hellig :smt075
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK .....planer for 2022

Post by intruder »

Om vel tre måneder er det tid for å få Viragoen og Piaggio Mussolini ut av furtebua....planer for sesongen blir det så som så med...
turene får bli til underveis
men 1 mai blir det enten Mjøsa rundt deler av turen eller hele Helgøya rundt på moped :thumleft
Jonta
Posts: 540
Joined: 07 Aug 2016 01:32
MC: Fant, 96 Cagiva Elefant 750
Santa Lisa ll, 98 Ducati ST2
73 Tempo corvette

Re: endeLarmen MK .....planer for 2022

Post by Jonta »

Ja, turplaner må man jo ha. Jeg skulle jo egentlig på tur til Sigdal og Andersnatten dagen etter krasjen. Ev. til Froland for å se på en Ducati ST2, hvis jeg ikke kjøpte den på Skedsmo. Som jeg var på vei til å se på da jeg krasja.
Så jeg må vel ta en tur til Sigdal neste sesong. Og kanskje til dette vegetarpølsetreffet...man kan jo overnatte ved Farrisvannet...
Også hadde det vært gøy å tatt en tur på Rudskogen med den nye sykkern. Det er visst noe kurs med Senior-mc.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by intruder »

Ei minitreff for eventuelle uheldige forumvenner må en vel prøve å få til i år også,om en runder 70 snart får en da finne på noe på Sjusjøhytta....
ellers blir det skiturer annenhver dag framover og under OL i Beijing får en prøve hver dag.....
ellers blir jeg nok :smt097
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by ArcticTiger »

intruder wrote: 08 Jan 2022 19:59 Ei minitreff for eventuelle uheldige forumvenner må en vel prøve å få til i år også,om en runder 70 snart får en da finne på noe på Sjusjøhytta....
ellers blir det skiturer annenhver dag framover og under OL i Beijing får en prøve hver dag.....
ellers blir jeg nok :smt097
Skitur annen hver dag! Du er jammen meg litt av en Spreking Intruder \:D/ Selv har jeg ikke hatt ski på beina siden 1983, og jeg har INGEN planer om å gjenta det [-X
Neei, her går dagene med kokka-drekking i sofa-kroken. Og blir det for tungt, så legger jeg meg bare nedpå og promper litt :roll:
User avatar
Palma
Posts: 4731
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by Palma »

ArcticTiger wrote: 09 Jan 2022 15:22
Neei, her går dagene med kokka-drekking i sofa-kroken. Og blir det for tungt, så legger jeg meg bare nedpå og promper litt :roll:
Ja, du har vel sannsynligvis Øhlinsdempere på nymoppen?? :-k
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by ArcticTiger »

Palma wrote: 09 Jan 2022 19:23
ArcticTiger wrote: 09 Jan 2022 15:22
Neei, her går dagene med kokka-drekking i sofa-kroken. Og blir det for tungt, så legger jeg meg bare nedpå og promper litt :roll:
Ja, du har vel sannsynligvis Øhlinsdempere på nymoppen?? :-k
Ja jeg er en Øhlins-fetisjist vet du Palmern [-X Den nye blir den 5. sykkern jeg har med Øhlins. Det er bare Øhlins som gjelder \:D/
Og på den nye sykkern justerer dempera seg sjæl, så da kan jeg drekke så mye kokka jeg vil :thumleft
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by intruder »

Nysykker `n blir nåå å te fram ved Runnkiosken på Gjøvik og ved spesielle høve ellers når våren gjør sitt inntog og småsporven gjeng i tida du Gaute ! \:D/
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by kvase »

Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: endeLarmen MK .....Sjusjøen igjen til sommeren tro ?

Post by ArcticTiger »

intruder wrote: 10 Jan 2022 16:21 Nysykker `n blir nåå å te fram ved Runnkiosken på Gjøvik og ved spesielle høve ellers når våren gjør sitt inntog og småsporven gjeng i tida du Gaute ! \:D/
Hvis Ny-Sykkern holler så langt, så duccer jeg opp ved Sju-sjøens bredder Inntruder [-X Og siden jeg ikke har Tåpp-Båxx på den, så får jeg jo bare med meg 2 stk Vørter-øll, men det blir da en til hver av oss, slik at vi får feira 70-årsdagen din litt skikkelig sånn litt på etterskudd [-X \:D/
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK ..... selvtest

Post by intruder »

Nå er jo spredningen stor og panikken gryende mens produsentene av vaksine og selvtest antakelig gnir seg i nevene....
her i gården er kjærringa og sønnen riktig gira,testing annenhver dag om en har symptomer eller ei :smt073

Vil understreke at jeg absolutt ikke er motstander av hverken vaksine eller noe,er fullvaksinert men synes det kanskje kan bli vel mye innimellom !

:lol Den eldste ssønnen som bor i nærheten med familien hadde ingen symptomer men selvtestet seg,fikk to streker og nå ligger han helt utslått i badekaret...... :plystre
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: endeLarmen MK ..... selvtest

Post by pollti »

Er du under beskyttelse av Fitness Protection Plan du og Tigern ? Den er skikkelig bra syntes jeg, godt tilpasset proffe sofa griser ! \:D/ HG er ikke under FPP sine beskyttene vinger, hun vil gjøre det godt på travbanen og 2200m volte start er sikkert midt i blinken.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK ..... selvtest

Post by intruder »

Når det gjelder travløp blir det som med hainn Oluf....klippe halen av gammelmærra og sette den på ho Emma og klargjøre henne på startstreken på Bjerkebanen... :plystre
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Intruder,endeLarmenpresident...kaffetreff 8 mai på Hurdal

Post by intruder »

Tenker litt på et lite kaffe- og jugertreff søndag 8 mai på Hurdal,et sted som bør være innenfor dagsturrekkkevidde for de fleste av oss :D
Bare sånn stikk innomopplegg...lngen påmelding eller noe,men blir vel eventuelt på Hurdal hotell hvor Støre & co var
Mange muligheter for fine kjøreruter hit fra de fire himmelretninger sjø... :thumleft

Vegene Minnesund-Hurdal og Hurdal - Skrukkelia - Lygna er virkelig artige svingete veger som bør være et must....
Fra Minnesund via Hurdal til Lygna er det snaut 50 km .
Post Reply