Intruder ...

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
intruder
MC: 1993 Yamaha Virago 750

Re: Intruder 2024...teoriprøve

Post by intruder »

intruder wrote: 07 Jan 2025 17:44 Tok nettopp en gratis teoriprøve på nett og besto...ni av ti riktige !
Skulle feire med en latvisk champagnedram jeg fikk av naboen... :smt073 :puke da jeg smelte korken....
slik kan det gå
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing

Re: Intruder 2024...Flightradar here I come

Post by Tekumseh »

Champ.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jompa
MC: Kawasaki GPz 1100, 83
Harley Davidson Electra Glide, 2006
Triumph Sprint GT 1050, 2011

Re: Intruder 2024...Flightradar here I come

Post by Jompa »

intruder wrote: 28 Nov 2024 17:30 Amatøren i meg har funnet at flyet har passert Moskva og er på vei inn i Kazakstan...er det virkelig mulig at ordinær flyfart bruker denne ruten i disse tider ? :-k :-k

noe sier meg at jeg er ute på viddene nå
Nei, du er ikke helt ute på viddene.
Det går flere veier eller korridorer over Russland.
Jeg måtte undersøke en dag da jeg så " flystriper" høyt opp og et godt stykke sørover fra meg.
Flyet som er merket med rødt og de to som kommer etter er alle på tur til India i kveld fra New York og Washington. Alle tre krysser over midtTroms og krysser over Russland på vei til Delhi.
Screenshot_20250112_223741_Flightradar24.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
intruder

Re: Intruder 2024...hypokonder ?

Post by intruder »

På jobb for omlag tjue år siden satt jeg på det aller helligste , tørket meg bak , dro på buksa og trakk i snora... :redface
Idet vannet rant ned spratt det opp en rød " dings " og jeg trodde selvsagt det verste og ringte legekontoret og framla min nød...
Har du spist rørt tyttebær i helga spurte helsesekretæren :-k
Det hadde jeg selvsagt dagen før og med et lettelsens sukk gikk jeg ut i fabrikken igjen :thumleft
I går var det stek , potet og saus og rørte tyttebær og gjett....

Hypokonder...tja :shock:
ArcticTiger
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS

Post by ArcticTiger »

Har du fått bunkret nok Vørter-Øl til Burrsdan i morgen Inntruder??
intruder

Post by intruder »

Har en box for en eventuell skåling i mårra...i dag blir det nok den tyrkiske kultrestauranten La Perla på Hammar og kæillvatten attåt mæddagsmaten :D :thumleft
intruder

Re: Intruder ... interesse for forumtreff Sjusjøen ei helg ?

Post by intruder »

Arctic Tiger og Gielas er interessert i ei helg med litt småkjøring på Sjusjøen igjen...
selvsagt med drikke fra vørter til pils og ymse mat på utesteder...

håper noen andre også kan tenke litt på saken :thumleft

Mvh Intruder :D :smt052
intruder

Re: Intruder ...

Post by intruder »

Vel vel...mars og forventninger til en ny sommer og sesong burde kommet nå---
men her grues for ny høst og vinter så en kunne nesten håpe løpet snart var kjørt \:D/ :-k

det æ ittnå som kjæm ta seg sjøl ... får være trøsta :)
Jompa
MC: Kawasaki GPz 1100, 83
Harley Davidson Electra Glide, 2006
Triumph Sprint GT 1050, 2011

Post by Jompa »

Det er greit å være aktiv pessimist, da får man oftere positive overraskelser.
Men...... å begynne å grue deg til neste vinter allerede nå før påske er i overkant pessimistisk.
Sjekk batteri, både det i sykkelen og ditt eget og lad opp til vår og sommer.
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

Når sol og litt varme kommer så lades alle batterier.
Kjenner selv at det er på tide med annet enn tåke kaldt fukt og elendighet. :thumleft
intruder

Post by intruder »

Jompa wrote: 12 Mar 2025 23:02 Det er greit å være aktiv pessimist, da får man oftere positive overraskelser.
Men...... å begynne å grue deg til neste vinter allerede nå før påske er i overkant pessimistisk.
Sjekk batteri, både det i sykkelen og ditt eget og lad opp til vår og sommer.
MC-batteriet skal nok ordnes i tide og er innkalt til sykehuset 4 april for å kontrollere hjertestarter / pacemaker inkl. batterier ! :D
intruder

Post by intruder »

mekkern wrote: 13 Mar 2025 04:52 Når sol og litt varme kommer så lades alle batterier.
Kjenner selv at det er på tide med annet enn tåke kaldt fukt og elendighet. :thumleft
Takk for omtanken mekkern...det er utrolig mange som har det mye verre ! Men et og annet utslag av superpessimist og superegoist er ikke til å unngå... :D
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing

Post by Tekumseh »

Godt å se at det finnes flere pessimister der ute ;-)

For egen del er jeg i ferd med å bli singel etter 15 år, og fikk heller ikke overta den stillinga jeg vikarierer i med litt mere lønn på jobb (som jeg delvis var lovt.) Så det går nå sin vante gang med nedturer. Blir moro å betale ut noen hundretusener for alt arbeid man har gjort de siste 5 årene ;-)

Og akkurat nå er jeg kjempeglad for at jeg betalte ViaPlay 400,- kr for å se de to siste hoppmesterskapene i mars.

Og det har blitt hull i ene bakdekket på traktoren, men ikke funnet noe feil på motorsykkelen til sesongstart enda, men det kommer nok etter hvert skal du se ;-) :thumleft
Domino
MC: 2011 Triumph Tiger 800

Post by Domino »

Pessimisten får jo som oftest rett.

Men i mellomtida har optimisten det så mye bedre! :-D
intruder

Post by intruder »

Tekumseh wrote: 13 Mar 2025 09:11 Godt å se at det finnes flere pessimister der ute ;-)

For egen del er jeg i ferd med å bli singel etter 15 år, og fikk heller ikke overta den stillinga jeg vikarierer i med litt mere lønn på jobb (som jeg delvis var lovt.) Så det går nå sin vante gang med nedturer. Blir moro å betale ut noen hundretusener for alt arbeid man har gjort de siste 5 årene ;-)

Og akkurat nå er jeg kjempeglad for at jeg betalte ViaPlay 400,- kr for å se de to siste hoppmesterskapene i mars.

Og det har blitt hull i ene bakdekket på traktoren, men ikke funnet noe feil på motorsykkelen til sesongstart enda, men det kommer nok etter hvert skal du se ;-) :thumleft
Ser ut som du har ditt å stri med Robert Tekumseh...håper du står ham av som det heter .
Faktisk er det verste som skjer her at høreapparatene enkelte dager ikke er helt med...DA er jeg ihvertfall amper i `ummret som Trond Viggo Torgersen sa på TV en gang i tiden :shock:
Post Reply