slik kan det gå
Intruder ...
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Re: Intruder 2024...Flightradar here I come
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Jompa
- MC: Kawasaki GPz 1100, 83
Harley Davidson Electra Glide, 2006
Triumph Sprint GT 1050, 2011
Re: Intruder 2024...Flightradar here I come
Nei, du er ikke helt ute på viddene.
Det går flere veier eller korridorer over Russland.
Jeg måtte undersøke en dag da jeg så " flystriper" høyt opp og et godt stykke sørover fra meg.
Flyet som er merket med rødt og de to som kommer etter er alle på tur til India i kveld fra New York og Washington. Alle tre krysser over midtTroms og krysser over Russland på vei til Delhi.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Re: Intruder 2024...hypokonder ?
På jobb for omlag tjue år siden satt jeg på det aller helligste , tørket meg bak , dro på buksa og trakk i snora...
Idet vannet rant ned spratt det opp en rød " dings " og jeg trodde selvsagt det verste og ringte legekontoret og framla min nød...
Har du spist rørt tyttebær i helga spurte helsesekretæren
Det hadde jeg selvsagt dagen før og med et lettelsens sukk gikk jeg ut i fabrikken igjen
I går var det stek , potet og saus og rørte tyttebær og gjett....
Hypokonder...tja

Idet vannet rant ned spratt det opp en rød " dings " og jeg trodde selvsagt det verste og ringte legekontoret og framla min nød...
Har du spist rørt tyttebær i helga spurte helsesekretæren

Det hadde jeg selvsagt dagen før og med et lettelsens sukk gikk jeg ut i fabrikken igjen

I går var det stek , potet og saus og rørte tyttebær og gjett....
Hypokonder...tja

-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Har du fått bunkret nok Vørter-Øl til Burrsdan i morgen Inntruder??
- intruder
Har en box for en eventuell skåling i mårra...i dag blir det nok den tyrkiske kultrestauranten La Perla på Hammar og kæillvatten attåt mæddagsmaten

- intruder
Re: Intruder ... interesse for forumtreff Sjusjøen ei helg ?
Arctic Tiger og Gielas er interessert i ei helg med litt småkjøring på Sjusjøen igjen...
selvsagt med drikke fra vørter til pils og ymse mat på utesteder...
håper noen andre også kan tenke litt på saken
Mvh Intruder

selvsagt med drikke fra vørter til pils og ymse mat på utesteder...
håper noen andre også kan tenke litt på saken

Mvh Intruder

- intruder
Re: Intruder ...
Vel vel...mars og forventninger til en ny sommer og sesong burde kommet nå---
men her grues for ny høst og vinter så en kunne nesten håpe løpet snart var kjørt
det æ ittnå som kjæm ta seg sjøl ... får være trøsta
men her grues for ny høst og vinter så en kunne nesten håpe løpet snart var kjørt

det æ ittnå som kjæm ta seg sjøl ... får være trøsta

- Jompa
- MC: Kawasaki GPz 1100, 83
Harley Davidson Electra Glide, 2006
Triumph Sprint GT 1050, 2011
Det er greit å være aktiv pessimist, da får man oftere positive overraskelser.
Men...... å begynne å grue deg til neste vinter allerede nå før påske er i overkant pessimistisk.
Sjekk batteri, både det i sykkelen og ditt eget og lad opp til vår og sommer.
Men...... å begynne å grue deg til neste vinter allerede nå før påske er i overkant pessimistisk.
Sjekk batteri, både det i sykkelen og ditt eget og lad opp til vår og sommer.
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Når sol og litt varme kommer så lades alle batterier.
Kjenner selv at det er på tide med annet enn tåke kaldt fukt og elendighet.
Kjenner selv at det er på tide med annet enn tåke kaldt fukt og elendighet.

- intruder
MC-batteriet skal nok ordnes i tide og er innkalt til sykehuset 4 april for å kontrollere hjertestarter / pacemaker inkl. batterier !

- intruder
Takk for omtanken mekkern...det er utrolig mange som har det mye verre ! Men et og annet utslag av superpessimist og superegoist er ikke til å unngå...

- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Godt å se at det finnes flere pessimister der ute 
For egen del er jeg i ferd med å bli singel etter 15 år, og fikk heller ikke overta den stillinga jeg vikarierer i med litt mere lønn på jobb (som jeg delvis var lovt.) Så det går nå sin vante gang med nedturer. Blir moro å betale ut noen hundretusener for alt arbeid man har gjort de siste 5 årene
Og akkurat nå er jeg kjempeglad for at jeg betalte ViaPlay 400,- kr for å se de to siste hoppmesterskapene i mars.
Og det har blitt hull i ene bakdekket på traktoren, men ikke funnet noe feil på motorsykkelen til sesongstart enda, men det kommer nok etter hvert skal du se

For egen del er jeg i ferd med å bli singel etter 15 år, og fikk heller ikke overta den stillinga jeg vikarierer i med litt mere lønn på jobb (som jeg delvis var lovt.) Så det går nå sin vante gang med nedturer. Blir moro å betale ut noen hundretusener for alt arbeid man har gjort de siste 5 årene

Og akkurat nå er jeg kjempeglad for at jeg betalte ViaPlay 400,- kr for å se de to siste hoppmesterskapene i mars.
Og det har blitt hull i ene bakdekket på traktoren, men ikke funnet noe feil på motorsykkelen til sesongstart enda, men det kommer nok etter hvert skal du se

Pessimisten får jo som oftest rett.
Men i mellomtida har optimisten det så mye bedre!
Men i mellomtida har optimisten det så mye bedre!

- intruder
Ser ut som du har ditt å stri med Robert Tekumseh...håper du står ham av som det heter .Tekumseh wrote: ↑13 Mar 2025 09:11 Godt å se at det finnes flere pessimister der ute
Og det har blitt hull i ene bakdekket på traktoren, men ikke funnet noe feil på motorsykkelen til sesongstart enda, men det kommer nok etter hvert skal du se![]()
![]()
Faktisk er det verste som skjer her at høreapparatene enkelte dager ikke er helt med...DA er jeg ihvertfall amper i `ummret som Trond Viggo Torgersen sa på TV en gang i tiden