Kos deg på GiØ, ikke sats like mye som meg

Du har sikkert sjekket det, men jeg må bare spørre: Er dette klossene til bakbremsa?ashland wrote:Når Yr melder anselige nedbørmengder er det på tide å ta igjen litt gamle synder i garasjen, kan jo ikke bare kjøre. Litt vedlikehold må til også, godt for både sykkel og sjelFørst ble de godt brukte bremseklossene til XR´en byttet ut. Kunne kanskje gått litt lenger, men da slipper jeg å tenke på det de neste 3 årene
![]()
![]()
Jeg er vel det enn kan kalle en grønnskolling på grusSpiritofwinter wrote:Kriega sine veske systemer er geniale, kom gjerne med tilbakemelding på erfaringene du får på de veskene.
Kos deg på GiØ, ikke sats like mye som meg
Dæven, her er det presisjonskjøring på høyt nivå. Skjønner at man har litt å strekke seg etterashland wrote: -----------
3.
Om ønskelig kan den nyervervede pimpes etter smak. Unødvendig vekt er også smart å få bort. Ingen behøver f.eks 2 speil?![]()
Har ikke nødvendig verktøy sier du? Ingen problem, en artig og lettvint måte å fjerne slikt på -er horisontal kjøring![]()
Før du vet ordet av det, så er du klar for å flytte grus
![]()
I følge Amundsen er det ikke snakk om flaks/uflaks. Det dreier seg om god/dårlig planleggingashland wrote:Kan vel kalle det flaks![]()
Evig glad for de nye tech 7 bootsa ellers hadde det nok ikke gått så bra
Greven løp umiddelbart ut å foretok den nødvendige justeringen på VFR'n sin.ashland wrote:
3.
Om ønskelig kan den nyervervede pimpes etter smak. Unødvendig vekt er også smart å få bort. Ingen behøver f.eks 2 speil?
Har ikke nødvendig verktøy sier du? Ingen problem, en artig og lettvint måte å fjerne slikt på -er horisontal kjøring
Adventurestøvler har ikke mye å gjør på skauen.ashland wrote:Kan vel kalle det flaks![]()
Støtter opp denne kommentaren om Adventure støvler, fungerer fint for å gjør det bedre å stå mens man kjører, litt stivere og mer beskyttende om man skal treffe noe busker som stikker ut i veien, greit at de fleste er vanntette ved evt elvekryssing. Alt sammenlignet med touring støvler selvfølgelig. Men som jeg beviste sist helg, om uhellet skulle være ute så hjelper de ikke mer enn nødvendig. Har selv bestemt meg for å kjøpe cross støvler til neste sesong. Adventure støvlene blir nok mest brukt til asfalt fremover.Kant1 wrote:Adventurestøvler har ikke mye å gjør på skauen.ashland wrote:Kan vel kalle det flaks![]()
Det er himmelvid forskjell på beskyttelsen i reale endurostøvler og "adventuretøfler"
Godt at du ikke er altfor fysisk preget av slik horisontal adferd
Det er viktig å ikke dra med seg unyttig bagasje eller vekt på turojda wrote:Greven løp umiddelbart ut å foretok den nødvendige justeringen på VFR'n sin.ashland wrote:
3.
Om ønskelig kan den nyervervede pimpes etter smak. Unødvendig vekt er også smart å få bort. Ingen behøver f.eks 2 speil?
Har ikke nødvendig verktøy sier du? Ingen problem, en artig og lettvint måte å fjerne slikt på -er horisontal kjøring
Han sier han stoler på ashland
Å vekt er viktig på Honda'n
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Til nå er jeg veldig fornøyd med oppsett. Tåler en runde i bakken uten å bli flekket opp ned en gangSnikkeren wrote:Ser greit ut det oppsettet der.
Regner med at du stiller i "lilla" gruppe du også? Er jo nesten forpliktet til det med den sykkelen der.