Ja, og overraskende greie på asfalten også faktisk

Og JA, viktig med riktig "Image" vettu

Kjørte ca 30000km med vanlig E-07 (3-4 sett, 3 sesonger) på min forrige F800GS, og det sier vel sitt om hvor fornøyd jeg var med dette dekket da jeg brukte disse i hele mitt 800-eierskapashland wrote: ↑14 Jun 2022 21:48 Jeg gar ikke prøvd 07+ dekket, men 07 har jeg snart slitt ut sett nr 2. Veldig tillitsfullt dekk på både asfalt og grus.
Skal jeg sette fingeren på noe synes fordekket 'lever/flyter' litt mye på grusen. Der kunne jeg tenke meg litt grovere mønster.
Asfalt og vått føre sitter de mer enn bra nok. Dog så er det nok litt forskjell på mopeden min og 1250'n din![]()
Palma wrote: ↑19 Jun 2022 11:11 Det ser bra ut @biker7 , og jeg hadde vel blitt overrasket hvis ikke det hadde gått seg til..![]()
Ja du har fått den til Grusens mekka og ja, da er det meste gjort. Var der en tur i går med en gjeng jeg og, vi kom litt etter rush-tiden vi da så det var litt roligere trafikk da.![]()
Ja jeg så spora etter han
Omvendelsen har nok også en del å gjøre med at jeg har kommet meg over "dyr sykkel-angsten" jeg kanskje hadde litt av tidligere,
Ja kan tru at det frister ikke veldig å legge ned den i grusen. Første ripa er verst. Og den tar litt plass mellom steiner og greier nede i motorhøyde ja.biker7 wrote: ↑22 Jul 2022 20:55Omvendelsen har nok også en del å gjøre med at jeg har kommet over "dyr sykkel-angsten", og nå tørr å bruke den ganske skikkelig på grusen![]()
Og nå føler jeg egentlig at jeg kan bruke 1250`n til det samme bruksområdet som 800`n jeg haddeMen med mere morro og dekkslitasje
![]()
(Men har vært litt trangt forbi et par bommer med stor-GS`n da)