Da ble det en runde sørover på ca 34 mil i dag, innom bla. Ørje
Var egentlig den første litt lengre dagsturen med 1250`n dette, og jeg må vel si at jeg blir mere og mere fornøyd.
Må nok erkjenne at tyskerne må ha gjort noe riktig, for dette er virkelig en kjøremaskin
Bra skyv i Boxern, og jeg byner virkelig å få sansen for Quick shiftern også. Og dette ble nok ikke noe mindre stas med MIVV-potta, serru
Dette var forøvrig første tur uten DB-killer, og ble positivt overrasket over lyden. En tanke dypere og høyere, men absolutt ikke avskrekkende.
Hverken dyr eller folk hevet øyebrynene noe særlig da jeg freset forbi, og det tar jeg som et "godkjent". Så blir nok å beholde "god-lyden"
en stund ihvertfall. Men det er jo lettvint å evt. dytte inn proppen hvis man skal på ferieturer etc.
En ting som "skremmer" meg litt er hvor forbaskete fartsblind man blir på denne saken !
En liten vridning på rulla så er man jo fort laaangt over de "anbefalte" grensene, men neimen om man merker det før man plutselig ser ned
på TFT-skjermen

Så her får man virkelig passe seg skjønner jeg, slik at ikke mc-sesongen blir ufrivillig forkortet
Testet ut navigasjonen via Connected App og TFT-skjermen litt mere i dag, og virker faktisk til å fungere greit.
Kommer nok trolig til å bruke Zumo 590 til litt mere avanserte ruter (spesielt på grus), men til kjøring på asfalten fra A til B
duger nok denne løsningen i de fleste tilfeller vil jeg tro
Hva gjelder komfort, så trur jeg dette funker ganske så bra. Og den elektroniske dempingen er jo super.
Jeg var litt små-sliten i rygg og ræv etter dagen økt

, men nå var jo dette årets første dagstur så dette er helt normalt.
Og jeg kan nok med hånden på hjertet si at jeg sjelden eller aldri har følt meg såpass lite sliten etter årets første tur på over 30 mil.
Så dette lover bra for 22-sesongen
Ved sjøen Setten :
20220415_152659.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.