Etter litt dekkskift etc på bilen i det litt gråe været, bynte gasshånda å krible litt.

Vurderte en god stund om det var noe vits da det så ut som om det skulle byne å regne hvert øyeblikk, men fristelsen ble for stor gitt

Etter litt fikling/justering med kjørecomputeren, ble det en liten runde. Like artig i dag som jomfruturen på fredag, men en del kaldere.. Gråvær og 6-7 grader er egentlig litt i minste laget. Men jaggu virker detta som en artig sykkel

Prøver jo selvfølgelig å styre meg litt i innkjøringsfasen, men neimen ikke lett

Boka sier jo da maks 5600 omdr de første 100milene og 6800 omdr 100-160mil, men jeg personlig tror dette kan følges mere som noenlunde retningslinjer. Tror det er viktigere å ikke ligge på høyt turtall over tid, og heller variere belastningen på de forskjellige girene. Men jeg bruker jo selvfølgelig ikke motoren på langtnær maks, og har vel ikke vært over 7-8 tusen enda. Men må si jeg gleder meg til innkjøringa er over.

Etter en liten runde på ca 4mil, bynte det selvfølgelig å regne, så da fant jeg ut at det fikk være nok for i dag. Kaldt nok uten regn.. Ble derfor en veldig liten tur, men fikk da roet de verste abstinensene litt. Ellers var jeg også innom en vekt-stasjon litt nord for her jeg bor, og den viste 200kg med bortimot full tank. Så ikke gæli det på en gubbe-sykkel/tur-sykkel

Telleren står nå på ca 24mil. Håper på bedre vær framover !