Er nå godt i gang med å kjøre sykkelen inn, målet har vært å klare 1000 km. før påske og få tatt servicen så sykkelen kan være ferdig innkjørt når påsken tar til.
Det ble en god tur i går 1. april em rundtur på 306 km. gjorde susen. Sykkelen har pr. i dag gått 862 km.
IMG_4183.HEIC.jpeg
Ellers så er erfaring med BMW'en fine, veldig momentsterk sykkel, når jeg kjører i kjøremodus Road og med automatisk gearing er den i 6. gir før jeg når 60 km/t. Sittestillingen er litt uvant og det var jeg klar over i forhold til Ducatien en sitter lenger i fra styrekrona på BMW'en, men det blir en snart vant til. Men pr. nå liker jeg meg best i manuelgiring så jeg sjøl bestemmer når sykkelen skal gire. Dette får vi se om endrer seg når jeg får kjøremodus Dynamic Pro frigitt etter den første servicen.
Når det gjelde erfaringen med Twinpegs så er det slik med nye sykkelen at den senker seg 30 mm når hastigheten kommer under 40 km/t og når jeg reiser meg da får jeg en underlig stilling føles nesten som rompa står rett til værs.
Ellers så er livet godt å leve nå med fin varme i været og tørre fine veier, koser meg med både entusiast bil og motorsykkel.
IMG_4181.HEIC.jpeg
IMG_4182.HEIC.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.