Vakkert @JRO
Re: JRO sin blogg "Ny sykkel 2025"
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Knallflott sykkel JRO 
Gratulerer så masse
Gratulerer så masse
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- kvase
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 22 mod KTM 690 Adv R 22mod KTM 890 adv R 2025 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
Gratulere med den blå ja
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Gratulerer med ny sykkel 

Gratulerer med ny sykkel! Knalltøff farge 

Gratulerer med ny sykkel. Den ser veldig fin ut

Gratulerer! Enduropakke og det hele 

Gratulerer med ny flott sykkel 

- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Takk for alle gratulasjonene, setter stor pris på at jeg har MC venner som kan glede seg sammen med meg over kjøp av en ny sykkel. Jeg må innrømme at jeg gleder meg stort til 2025 sesongen med ny sykkel.
Etter 12 år med Ducati og 3 Multistradaer hadde jeg lyst på noe annet. Og vurderte både KTM, Triumph og BMW. @Spiritofwinter jeg snakket vel om å down size for å ha bedre kontroll på sykkelen, men når BMW kunne tilby både lettere sykkel og lavere høyde på sykkelen da kunne jeg slippe å endre meg og beholde ønsket om å opprettholde meg i stor ADV segmentet som jeg liker meg i. @Borg jeg har nok tikket av for de fleste av valgene BMW hadde, jeg er dårlig på å velge bort noe.
Hadde samme på Ducatien valgte alltid alle pakkene hver gang når jeg kjøpte de 3 nye Multistradaene.
Håper jeg ikke virker blærete med mine valg, men skal innrømme at jeg har grei økonomi og kan gjøre slike innkjøp uten å finansiere kjøpet med å ta opp lån.
Nå begynner varmen å komme, jeg har fremdeles mye snø på eiendommen men skal bli spennende å se om det meste er borte i løpet av uka.
Etter 12 år med Ducati og 3 Multistradaer hadde jeg lyst på noe annet. Og vurderte både KTM, Triumph og BMW. @Spiritofwinter jeg snakket vel om å down size for å ha bedre kontroll på sykkelen, men når BMW kunne tilby både lettere sykkel og lavere høyde på sykkelen da kunne jeg slippe å endre meg og beholde ønsket om å opprettholde meg i stor ADV segmentet som jeg liker meg i. @Borg jeg har nok tikket av for de fleste av valgene BMW hadde, jeg er dårlig på å velge bort noe.
Hadde samme på Ducatien valgte alltid alle pakkene hver gang når jeg kjøpte de 3 nye Multistradaene.
Håper jeg ikke virker blærete med mine valg, men skal innrømme at jeg har grei økonomi og kan gjøre slike innkjøp uten å finansiere kjøpet med å ta opp lån.

Nå begynner varmen å komme, jeg har fremdeles mye snø på eiendommen men skal bli spennende å se om det meste er borte i løpet av uka.
- ashland
- U-Svingen
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Gratulerer så mye med nytt glis @JRO
Dette er da down size så det rekker, du har jo barbert bort langt over en hel moped

Dette er da down size så det rekker, du har jo barbert bort langt over en hel moped

fun is not a straight line
Gratulerer med splitter ny sykkel for sesongen 2025 - flott fargekombo

- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Gratulerer fra det " good old Japan " med...og kjør forsiktig !! 

- ole m.
- MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974 - Location: Oslo
Gratulerer med flott sykkel! Er noe eget å kjøre noe med litt motor, jeg forstår i alle fall godt at du ikke velger en "småsykkel". Det får i såfall komme som et tillegg til en stor.JRO wrote: ↑24 Feb 2025 00:03 Takk for alle gratulasjonene, setter stor pris på at jeg har MC venner som kan glede seg sammen med meg over kjøp av en ny sykkel. Jeg må innrømme at jeg gleder meg stort til 2025 sesongen med ny sykkel.
Håper jeg ikke virker blærete med mine valg, men skal innrømme at jeg har grei økonomi og kan gjøre slike innkjøp uten å finansiere kjøpet med å ta opp lån.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg synes det er bra folk kjøper drømmesykkelen, om man har råd til det. Alt av utstyr er bra, men håper du droppet toppboksen.

Det blir nok toppboks @ole m. men bare når det er behov. Jeg har merkelig nok begynt å kjøre mye uten toppboks i mange av mine turer spesielt når det er dagsturer, da klarer jeg meg med veldig lite. Men på flere dagers turer kommer nok toppboksen på.ole m. wrote: ↑24 Feb 2025 12:02Gratulerer med flott sykkel! Er noe eget å kjøre noe med litt motor, jeg forstår i alle fall godt at du ikke velger en "småsykkel". Det får i såfall komme som et tillegg til en stor.JRO wrote: ↑24 Feb 2025 00:03 Takk for alle gratulasjonene, setter stor pris på at jeg har MC venner som kan glede seg sammen med meg over kjøp av en ny sykkel. Jeg må innrømme at jeg gleder meg stort til 2025 sesongen med ny sykkel.
Håper jeg ikke virker blærete med mine valg, men skal innrømme at jeg har grei økonomi og kan gjøre slike innkjøp uten å finansiere kjøpet med å ta opp lån.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg synes det er bra folk kjøper drømmesykkelen, om man har råd til det. Alt av utstyr er bra, men håper du droppet toppboksen.![]()
![]()