Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JRO
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.

Post by JRO »

Neste uke drar jeg ned til Holmestrand for å levere Ducatien for salg. Jeg gjør som jeg har sagt til flere her at jeg går inn i 2025 sesongen med en ny sykkel, hva det blir er jeg ikke sikker på ennå.
Jeg har vært svært fornøyd med min 2019 1260 Ducati Enduro den har vært med til UK og kjørt venstre kjøring. Vært med @Kant1 på Hallingdals Gourmet turer, flere Grusturer i Øst, flere HPR turer, og ikke minst alle daglig turene hvor nå sykkelen har gått 35 000 km.
Jeg har tenkt at jeg dropper de mest utfordrende off road turene fremover, men at jeg skal kunne kjøre både gode grusveier og asfalt. Tenkte at 80/20 dekk kan passe mine behov og ønsker.
Jeg har også snakket om vekt og sete høyde som et viktig valg, jeg er 179 høy og har kun tåspiss kontroll på min 300 kg. Multistrada i dag. Dette må bli bedre på min nye sykkel. Ser flere nå tilbyr elektronisk styrt lavere setehøyde når du skal parkere som kan være interessant.
Så skal nå finkjemme Finn ganske ofte dra litt rundt til MC forhandlere for å sjekke sykler. Har dere noen anbefalinger hører jeg gjerne fra dere. :D :thumleft =D> \:D/
ArcticTiger
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS

Post by ArcticTiger »

Pikes Peak😊👍🏾
intruder
MC: 1993 Yamaha Virago 750

Post by intruder »

MChuset Nydal skal jo bygge og åpne nytt til våren...om du gjør en tur dit kunne det vært moro å treffes ! :thumleft

Regner med at de kjører mange gode tilbud utover på BMW og Honda (( i alfabetisk rekkefølge ! )) , er jo også velkjent for kvalitet og god service !

Mvh Intruder
Skauracer
MC: BMW 1200GSA

Post by Skauracer »

JRO: som den erfarne Sweaper du er - så har du vel sett hvilken sykkel du skal velge :D \:D/
Lykke til med valget!
Post Reply