JRO wrote: ↑13 Oct 2021 23:04
Vil bare si at det er alt bra med meg og min familie her i Kongsberg. Vi er minst like sjokkerte som alle andre over det som er skjedd.
Jeg er kjent med at teknikken har vært benyttet i helikopter-hjelmer i mange år, med godt resultat. Men disse hjelmene er bredere, så systemet der krever mer plass enn hva som er tilgjengelig i en MC hjelm.
Men nyere teknologi blir gjerne mer kompakt etter som tiden går, så det blir spennende å se hvordan det funker
Da har hjelmen med Noise Control ankommet, har pakket ut og har gjennomført parring med telefon, gjennomført kalibrering av Noise Controllen og fikk lyd i hjelmen ved å spille radio på telefonen. Det virker positivt og skal bli spennende å prøve dette når sesongen starter.
Her noen bilder.
IMG_2034.jpg
Paddingen rundt ørene ser og kjennes bra ut. Og bra lydgjengivelse, mye bedre enn Schubert C4 Pro.
IMG_2032.jpg
Og her kommer bilde av helten.
IMG_2031.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JRO gratis blir spennede og få mer test resultater når du får wela lit med Ducatien og den typiske børninga de på tur.
så spenende ut det jeg så av innmat mulig det kan bli slik for mange hjeler i fremtiden
Feire pent til fredan slik at du ikke har svidd av for mye på fyrverkeri for lommepenga skal gå til gasolin fremover
Hilsen sørland dyret
drache024.gif
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.