Litt stille i blåggen min for tiden... Men det går litt i røkk og napp her i øst. Siste tiden har jo fokuset vært MC-Messen og kommende sesong.
MC-messa...må bare si at jeg har litt vanskelig for å lande etter den. Det var en formidabel suksess. Så utrolig gøy. Jeg hadde undervurdert hele opplegget noe veldig! Fra åpning på fredagen og til slutt på søndagen var det et trøkk som nesten tok pusten av en stakkar oppi fra skogkanten her. Ikke bare det at jeg hadde flesket til med TO poser TWIST til å ha på bordet... de ble jo borte på fredagen, så
@Roargutten som en av mine gode hjelpere den helga måtte jo handle inn mer godteri på lørdagen. Men det var folk innom standen vår hele tiden.Jeg prøvde jo å oppdatere feisbokkprofilen til GIØ på lørdagen med et par linjer og et par bilder, men det tok meg
3 timer Det var noen der hele tiden som skulle spørre og prate.
Og hva skal jeg liksom være ekspert på da???? Hva slags dekk skal jeg kjøpe? Hva slags pad skal jeg kjøpe? Hva slags sykkel skal jeg kjøpe? Trenger jeg ditt og datt for å kjøre på grus? osv osv Det er ikke grenser for hva man skal vite når man stikker hodet frem og får en stand på ei messe. Men igjen fy flate så gøy. Masse gode samtaler og veldig mange som kom innom standen for å fortelle om sin opplevelse, eller gjerne flere.. Litt tankekors akkurat det der, Det er utrolig mange i vårt samfunn som har behov for å bli hørt og lyttet til mens de forteller sin historie. Ja ok, jeg skal høre på deg en stund...så prøver man å runde av og si høflig at "
jeg må bare prate med de der borte, koselig å prate med deg.."
Men i sum fra helgen så var det en uforglemmelig opplevelse. Jeg hadde løselig avtalt med
@Roargutten, Frank og Kjetil(ikke forumist) om litt avløsning da jeg skulle på scenen og holde foredrag, men heldigvis så er de idealister og entusiaster og tok ansvar. Takk igjen, hadde ikke stått løpet uten den gode hjelpen.
I sum så var helga helt topp (Ja, entreqoten på Arena Bistro på Thon Arena på lørdagen kunne vært bedre..)
Turene i år er nesten fylt til randen med deltakere og GIØ har fått masse god PR. Jeg håper jeg fortsatt klarer å være ydmyk, klarer jeg det ikke så spark meg i leggen. Jeg føler selv at jeg er trygg på den linja GIØ har lagt seg på og ønsker å kjøre den veien videre.
Veldig godt og trygt da en del av dere forumfolk kom innom for en prat, følte meg liksom hjemme da. Og det var jo her det startet, Grustur i øst!
Jeg vil ikke glemme det! Her ligger røttene, verdiene og fellesskapet!