Palmas sus - Sesongstart -22

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
knutk
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Palmas sus - Sesongstart -22

Post by knutk »

intruder wrote: 11 May 2022 08:42 Har gjort meg noen tanker om en eventuell tur til GIØ,men grus er ikke aktuelt for en gammel kall.

Som den meget opptatte mann du Palma er har du kanskje likevel fått med deg at vi hadde en liten seanse på Lygna hvor vi møttes åtte mann fra forumet for å juge og drekke kaffe.Ble meget hyggelig må jeg si,og blant temaene som ble nevnt var selvsagt din GIØ. :thumleft
Lurte på om det kunne la seg gjøre for en gammel kall å delta uten å kjøre på grus....laurdagen kan jeg jo gjøre en tur til Svullrya eller noe.
Bare et spørsmål fra min side ....
ha forøvrig en god sommer på grusen,håper det blir litt regn da så bøndene blir fornøyde og dere ikke støver ned \:D/

Mener ikke på noen måte å blande meg i ditt opplegg,bare en tanke som streifer meg !
Nå skal jeg ikke svare på @Palmas vegner, men det du ber om er jo som dra på Horehus for å drikke kaffe.
Møtestedet ligger inne i skogen, og man må kjøre flere km på grus for å komme dit, så jeg skjønner ikke helt hvordan planen er for å unngå grusveier.

Hva med å sette knottedekk på Intrudern og henge deg på?
intruder
MC: 1992 Suzuki Intruder 750 .nå " låvenisse "...45000 kr 2004
1994 Yamaha Virago 750...på hjul nå...........25000 kr 2021
1996 Vespa Piaggio 50..........må dyttes........ 7200 kr 2020

Post by intruder »

Kjører jo på vanlige grusveger og har forstått på Pål at vegen inn til Morttjernberget er mer " vanlig " grusveg enn hva selve GIØ går på.... :thumleft
Og å møte flere forumister hadde jo vært lidderlig artig,da
Forresten streika jo motoren på Intruderen i fjor så det ble en 1994 Yamaha Virago 750 i stedet.Den er faktisk mer egnet for meg,føler meg mye mer bekvem i svingene,Suzukien virket mye stivere liksom ! \:D/
Men avataren blir værende Intruder lell..... :plystre
Gielas
MC: BMW R1250 GSA

Post by Gielas »

knutk wrote: 11 May 2022 10:06
intruder wrote: 11 May 2022 08:42 Har gjort meg noen tanker om en eventuell tur til GIØ,men grus er ikke aktuelt for en gammel kall.

Som den meget opptatte mann du Palma er har du kanskje likevel fått med deg at vi hadde en liten seanse på Lygna hvor vi møttes åtte mann fra forumet for å juge og drekke kaffe.Ble meget hyggelig må jeg si,og blant temaene som ble nevnt var selvsagt din GIØ. :thumleft
Lurte på om det kunne la seg gjøre for en gammel kall å delta uten å kjøre på grus....laurdagen kan jeg jo gjøre en tur til Svullrya eller noe.
ha forøvrig en god sommer på grusen,håper det blir litt regn da så bøndene blir fornøyde og dere ikke støver ned \:D/

Mener ikke på noen måte å blande meg i ditt opplegg,bare en tanke som streifer meg !
Nå skal jeg ikke svare på @Palmas vegner, men det du ber om er jo som dra på Horehus for å drikke kaffe.
Møtestedet ligger inne i skogen, og man må kjøre flere km på grus for å komme dit, så jeg skjønner ikke helt hvordan planen er for å unngå grusveier.

Hva med å sette knottedekk på Intrudern og henge deg på?
Dét horehuset var vi jo innom i 2019 du og jeg @knutk! :shock: :plystre
Gielas
Jonta
MC: Fant, 96 Cagiva Elefant 750
Santa Lisa ll, 98 Ducati ST2
73 Tempo corvette

Post by Jonta »

Jeg har hatt knottedekk foran på Softail-Charleyen :roll: ....
Palma
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.

Post by Palma »

Nå er vel ikke veiene inn til Morttjernsberget de aller mest krevende selv for en "gammel kall" Påmeldingslista er full, men du kan jo ta deg en tur en dag. Det vil jo væra folk der utpå eftan hver dag. Blir du så sliten at du må bekke deg neppå tell mårras så finnes vel en krok for det og. :thumleft
Post Reply