ArcticTiger går i barndommen.
- joo
- MC: BMW GSA 2018
BMW GS 2007
BMW R80GS 1995
Yamaha veldigammel XT600
Re: ArcticTiger går i barndommen.
Skjønner godt du handla "gammalt ræl" når det er så flott som den Triumphen der
Ser ut som et smykke, fra hin dager, rett før det skjedde så mye omveltninger med streikelystne engelskmenn. Da ble japsenes inntog med full kontroll over markedene her vest svært enkelt.
Ser ut som et smykke, fra hin dager, rett før det skjedde så mye omveltninger med streikelystne engelskmenn. Da ble japsenes inntog med full kontroll over markedene her vest svært enkelt.
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Gratulerer...tross alt var Harley også svært populære på den tiden også men har inntrykk av at det selges relativt få nå ?
( Solgt under 150 HD i 2023 ? ) )
De har og hadde jo et vakkert utseende " de med .
Ble vel noen bråbremsinger når du skulle bremse de første gangene kan jeg tro...
( Solgt under 150 HD i 2023 ? ) )
De har og hadde jo et vakkert utseende " de med .
Ble vel noen bråbremsinger når du skulle bremse de første gangene kan jeg tro...
Last edited by intruder on 13 Sep 2024 19:00, edited 2 times in total.
- Gielas
- MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS - Location: Sandefjord
Hvordan er det å kjøre denne da AT, med tanke på benlengde?ArcticTiger wrote: ↑07 Sep 2024 00:11Ja den er ganske bra Knut! Som Pelsen riktig sier er den fra 1968. Den kom til Norge i -70. Og hadde 1 eier fram til han jeg kjøpte den av kjøpte den i -75. Ja dere leste riktig: Han jeg kjøpte den av har hatt den i ikke mindre enn 49. år. Den har jo blitt brukt, men er godt og jevnlig vedlikeholdt og oppgradert. Jeg hadde bestemt meg for at jeg var ferdig med gammalt ræl, men da denne dukka opp og til en grei pris, så fikk jeg et svakt øyeblikk
Gielas
-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
[quote=Gielas post_id
Hvordan er det å kjøre denne da AT, med tanke på benlengde?
[/quote]
Vi får se hvordan det går på tirsdag, kanskje en tur til Vindfjell?
[/quote]
Vi får se hvordan det går på tirsdag, kanskje en tur til Vindfjell?
- Gielas
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
Vi får se hvordan det går på tirsdag, kanskje en tur til Vindfjell?ArcticTiger wrote: ↑14 Sep 2024 14:22 [quote=Gielas post_id
[/quote]
Ja, det er jeg med på
Gielas
Ja, det er jeg med påGielas wrote: ↑14 Sep 2024 20:00Vi får se hvordan det går på tirsdag, kanskje en tur til Vindfjell?ArcticTiger wrote: ↑14 Sep 2024 14:22 [quote=Gielas post_id
[/quote]
Kanskje jeg skulle ta en tur også, når er dere på Vindfjell.
- intruder
Begynner vel å bli litt sent på året for Rundkiosken men så er det dette med dårlig vær kontra dårlige klær...
Eller en lørdag på Desmos " Den gamle kafe " på Lena !
Velkommen er dere iallfall om noe av det skulle klaffe
Eller en lørdag på Desmos " Den gamle kafe " på Lena !
Velkommen er dere iallfall om noe av det skulle klaffe
- Gielas
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
Kanskje jeg skulle ta en tur også, når er dere på Vindfjell.
[/quote]
Trur kanskje AT er litt lengre oppi fjellheimen, (i skrivende stund), uten akseptabel dekning for å frekventere herværende forum.
(Uansett har du og jeg hatt kommunikasjon )
Edit: Ville ikke bli forundret om selveste 'ojda' dukket opp...
Edit_2: eller 'mekkern'
Gielas
- Twinmannen
- MC: Honda CB 500 1995 mod.
Gratulerer med flott sykkel AT!
Må prøve å komme meg en tur til Vindfjell i morra da, for å se på vidunderet.
Det blir vel i så fall årets første, og trolig siste tur dit i år.
Må prøve å komme meg en tur til Vindfjell i morra da, for å se på vidunderet.
Det blir vel i så fall årets første, og trolig siste tur dit i år.
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Skal ta en kjapp vurdering av skrotten etter jobb i morra-blir i så fall årets første og siste "trefftur" utenom muligens Burud på Onsdag.
Kjenner det går mot høst og "metning" for sesongen.
Kjenner det går mot høst og "metning" for sesongen.
Da bekrefter jeg at Ashland og jeg drar en tur til Vindfjell i morgen, vi drar fra Kongsberg kl. 16.00 og er på Vindfjell rundt 17.00.
-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Hallo Gutter! Jeg har vært en tur i fjellheimen noen dager, og dro på meg en Man Flu, som er en av de verste sykdommene en Mann kan få! Men, jeg er på Bedringens Vei, og håper på tur i morgen! Jeg får kle meg godt, med Ull inder Det er meldt bra vær på ettermiddagen, med sol og brukbar temperatur. Så hvis alt går bra så er jeg klar for avreise fra Andebu sånn i 16-tida!
Nå må du ikke legge deg ned å synes synd på deg selv med Man Flu, kom deg opp i morgen mann deg opp å reis en tur til Vindfjell.ArcticTiger wrote: ↑16 Sep 2024 22:27 Hallo Gutter! Jeg har vært en tur i fjellheimen noen dager, og dro på meg en Man Flu, som er en av de verste sykdommene en Mann kan få! Men, jeg er på Bedringens Vei, og håper på tur i morgen! Jeg får kle meg godt, med Ull inder Det er meldt bra vær på ettermiddagen, med sol og brukbar temperatur. Så hvis alt går bra så er jeg klar for avreise fra Andebu sånn i 16-tida!
Trening eller Vindfjelltunet
- intruder
Finnes ikke dårlig vær...bare dårlige klær så kanskje det kan bli en tur til Rundkiosken ein tysdag eller til " Den gamle kafe " på Lena en laurdag ?ArcticTiger wrote: ↑16 Sep 2024 22:27 Hallo Gutter! Jeg har vært en tur i fjellheimen noen dager, og dro på meg en Man Flu, som er en av de verste sykdommene en Mann kan få! Men, jeg er på Bedringens Vei, og håper på tur i morgen! Jeg får kle meg godt, med Ull inder Det er meldt bra vær på ettermiddagen, med sol og brukbar temperatur. Så hvis alt går bra så er jeg klar for avreise fra Andebu sånn i 16-tida!