Hmm, her har det ikke vært så mye aktivitet.... og det gjelder forsåvidt årets mc-sessong og
Sommern har bare gått så altfor fort. Det har vært mye å gjøre i forbindelse med flyttingen ned til Ande-bua. Jeg måtte en tur nordover igjen for å rødde opp etter meg i Mekka, og få noe mer av alt rælet mitt kjørt sørover. Det er skremmende hvor mye bråta man har samla på seg iløpet av de 37 åra jeg bodde der...
Ande-bua er jo et eldre hus, og selv om det er traust og solid bygd så trengs det litt oppgraderinger og påkostninger. Så det har blitt noen nye vinduer, litt etterisolering og en liten veranda iløpet av en hektisk sommer.
Så ny-Multin har bare fått rulle ca 4700 km i sommer

, det er vel det minste jeg har kjørt på en sommer siden jeg fikk meg mc igjen i 2004. Det har bare blitt småturer rundt på Aust-landet iår.
Men jeg har riktig stor-kosa meg på Sykkern på de turene som har vært, 1260 Multin er virkelig en fantastisk sykkel, så lettkjørt og villig at en nærmest føler en kjører flymaskin. Jeg har og funnet noen riktig fine småveier som jeg ikke har kjørt tidligere.
Sessongen er vel stort sett over nå, men det er meldt noen fine dager på langtidsvarselet, så hvem vet, kanskje det kan bli noen få km. til