Bikeridr wrote: ↑18 Aug 2023 15:25
Da er 1. leg unnagjort. Ferge, pils og sigar neste
IMG_20230818_162329_924.jpg
Sikker på at du ikke skal bli med til Pyreneene i samme slengen
Heh, ja - det skulle jeg gjerne. Men etter 2 fulle år med coronakjepper i mchjulene, kjenner jeg at "jærnræva" må trenes opp igjen. Faen meg oppbrukt etter bare 35 mil..
Dessuten, er litt familiære forhold som må hensyntas i år..
Saa.aatan... Kan det bli bedre? De har faan skalle meg (innendørs) cigar lounge ombord på "Baltic Queen". Nå skal jeg nyte meg en Arturo Fuente etter en fortreffelig medium rare ytrefilet, som jeg hadde til middag.
IMG_20230818_193549_553.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Bikeridr wrote: ↑18 Aug 2023 15:25
Da er 1. leg unnagjort. Ferge, pils og sigar neste
IMG_20230818_162329_924.jpg
Sikker på at du ikke skal bli med til Pyreneene i samme slengen
Heh, ja - det skulle jeg gjerne. Men etter 2 fulle år med coronakjepper i mchjulene, kjenner jeg at "jærnræva" må trenes opp igjen. Faen meg oppbrukt etter bare 35 mil..
Dessuten, er litt familiære forhold som må hensyntas i år..
Svensketuren fortalte meg at ikke bare jernrævva dukker opp etter 35 mil men også at en blir en ( om mulig ) enda farligere trafikant
Antakelig alderen som gjør seg gjeldende..
En positiv ting jeg oppdaget med "Frosken" er de beskytterne eller "handguards" som de visstnok heter, på styret, fjerna "windchill" ganske så effektivt. Jeg, med medfødte istapper til fingre var litt bekymret siden den ikke har handvarmere i holkene. Det har vist seg å være et ikkeproblem
Får se i morgen. Resten av turen til Brekstad er lovet pessrægn. Nuvel, har med meg tykkere hansker med innebygd vindusvisker, samt kanarigul Biltema regndress.
Bikeridr wrote: ↑19 Aug 2023 20:51
En positiv ting jeg oppdaget med "Frosken" er de beskytterne eller "handguards" som de visstnok heter, på styret, fjerna "windchill" ganske så effektivt. Jeg, med medfødte istapper til fingre var litt bekymret siden den ikke har handvarmere i holkene. Det har vist seg å være et ikkeproblem
Får se i morgen. Resten av turen til Brekstad er lovet pessrægn. Nuvel, har med meg tykkere hansker med innebygd vindusvisker, samt kanarigul Biltema regndress.
Friluftsinteressert som jeg er så jeg nettopp en Youtubefilm med en isfisker i Sibir som hadde en god del saker fra Biltema...
si ingenting til Arctic Tiger da.....