Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Smokey and the bandit Tour 24

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
RuneMC
MC: 2016 CRF1000D

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Grus og Gourmet 24

Post by RuneMC »

Så ut som en gild og (kalori)rik tur, men bare aktivitetsnivået matcher så bør det jo bå bra :D

Takk for flott referat :thumleft
Bikeridr
Geocache General
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Grus og Gourmet 24

Post by Bikeridr »

Flott referat :thumleft
intruder
MC: 1993 Yamaha Virago 750

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Smokey and the bandit Tour 24

Post by intruder »

Som pensjonist har man tid til å lese litt i forskjellige blogger og jeg husker du for noen år siden skrev noe om at du hadde planer om å kjøre rundt og se på stavkirker .
Har du slike planer til sommeren ville det vært artig å lese dine beretninger...ha forøvrig en god høst og førjulstid :thumleft

Mvh Intruder :thumleft

Gjett hvem som tror det er julaften 2 desember fordi alle 24 lukene i julekalenderen er åpnet og alt godteriet fortært ... :shock: :smt024
Kant1
Onkel
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Smokey and the bandit Tour 24

Post by Kant1 »

Er ikke så ofte jeg er innom her lengre, ikke som skrivende bruker iallefall.

Når man sitter foran en PC skjerm 8 til 10 timer om dagen på kontoret, er det helt begrenset hva jeg gidder å bruke av tid på EDBen på fritida.
Godt mulig det blir bedre når prosjektet jeg er innleid på, engang tar slutt. og når blir det....?

Eneste jeg vet nå, er at de vil forlenge kontrakten fra nyttår og ut juni 2025.
Så da ryker planen om fire-fem mnd fri for MC kjøring neste sommer/høst.

Og så var det en plan om å bygge meg en garasje til, venter på at byggesvaksavdelingen i kommunen skal komme med byggeløyve.
Men de er komplett ubrukelige, skulle hatt sparken hele hurven, nå er det tre mnd siden de mottok søknaden, og jeg har kun fått svar at den er mottatt og vil bli behandlet fortløpende. jaja, blir ikke bygging i vinter uanset

intruder wrote: 25 Nov 2024 14:57 Som pensjonist har man tid til å lese litt i forskjellige blogger og jeg husker du for noen år siden skrev noe om at du hadde planer om å kjøre rundt og se på stavkirker .
Har du slike planer til sommeren ville det vært artig å lese dine beretninger...ha forøvrig en god høst og førjulstid :thumleft

Mvh Intruder :thumleft

Gjett hvem som tror det er julaften 2 desember fordi alle 24 lukene i julekalenderen er åpnet og alt godteriet fortært ... :shock: :smt024
Denne planen er ikke begravd, men det har alltid kommet noen andre og tidkrevende turplaner i veien, og det ser slik ut for neste år også, da drømmen om en skikkelig offroad tur på Balkan bare vokser. Vi fikk jo ikke kjørt ACT sporet i Kroatia i høst, for værmeldingene var utrolig dårlige.

Og mens vi kjørte ACT Italia, kom det store mengder snø i Polen og Østerrike (i OberTauern i Østerrike åpnet skiheisene 15. sept )

Så neste år drømmer jeg om ACT Croatia,, og deretter den nye ACT Montenegro/Albania, deretter ferge over til Italia, og nordover på andre spor jeg har samlet sammen :-D

Men skal skrive min vanlige oppsummering av sesongen en av dagene nå, for har skadet kneet mitt litt, så er mindre mobil enn normalt.

Over og ut for i kveld
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Post Reply