Var å kikket på Ducatien i garasjen i dag, mens regnet bøtter ned. Og det var et like fint syn som alltid.
Det eneste positive med dette været må jo være at våren skal komme tidligere i år. Vi er nok mange som går å tripper for å komme i gang med 2020 sesongen.
JRO wrote:Var å kikket på Ducatien i garasjen i dag, mens regnet bøtter ned. Og det var et like fint syn som alltid.
Det eneste positive med dette været må jo være at våren skal komme tidligere i år. Vi er nok mange som går å tripper for å komme i gang med 2020 sesongen.
Ikke sant
Men jeg frykter det kommer en skikkelig snøstorm akkurat i det jeg er klar å starte sesongen
JRO wrote:Var å kikket på Ducatien i garasjen i dag, mens regnet bøtter ned. Og det var et like fint syn som alltid.
Ikke sant
Men jeg frykter det kommer en skikkelig snøstorm akkurat i det jeg er klar å starte sesongen
Spørs om du får rett, har jo kommet mye snø i mars tidligere.
intruder wrote:Kan nok regne med noe snø i mars....
men antyder YR noe slikt i april.....da er det å anse som en aprilspøk.....
Mars kan helt sikkert være en måned det kommer snø, men i allfall her jeg bor så er ofte påsken skille mellom vinter og vår. Så får satse på å ta sykkelen ut til påske.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."