ojda wrote: ↑14 Jan 2021 01:28
Ja et festesett for aluminiumskofferter er så værdt å vente på
Men er det slik at man ikke kan få ‘radaren’ uten å ta pakka som samtidig inkluderer plastikkveskene?
Jeg skal forsøke å svare ojda, først limer jeg inn tekst fra Løvaas angående den nye Multistrada V4S.
Sitat Løvaas:
V4 S utgaven leveres i Rød kr. 290.000,- eller Grå kr. 292.000,-
Standard utstyr: ABS, Traction Control, Kjøremoduser, Skyhook El./Aktiv Fjæring, Full LED, Quick Shift opp/ned, Cruisecontrol, Wheelie Control, Cornering Lights.
Følgende pakker leveres mot tillegg i prisen:
Travel kr. 15.000, Sidekofferter, Sentralstøtte, Varme i Fører/Passasjer sete og Varmeholker.
Travel & Radar kr. 24.000, Sidekofferter, Sentralstøtte, Varmeholker, Varme i fører/passasjer sete, Radar system m/Adaptiv Cruisecontrol og Blindsone varsling.
Performance kr. 14.000, Akrapovic Slip On anlegg (Godkjent), Carbon forskjerm.
Full (Alle pakkene) Travel & Radar + Performance kr. 38.000,-
Eikefelger montert fra fabrikk kr. 8.000,-
Enduro pk. kr. 16.000, Led ekstra lys, Motorvernbøyle, Radiator beskyttelse, Motor deksel, Monteres i Norge.
Urban kr. 9.000,- Topp koffert, Liten tank bag med tank lokk - feste og Kabel for USB, Monteres i Norge.
Sport utgaven i Livery lakkering (Rød/Hvit) inkludert Travel & Radar og Performance, kr. 333.500,-
Stor-service på 60' Km, 4 Års Fabrikkgaranti. Sitat slutt.
Slik jeg leser dette kan ikke Radar bestilles separat, men den ligger som en del i Travel & Radar pakken.