TGB Bullet 2018

Prat om moped & scooter.
Post Reply
johansol
Posts: 2
Joined: 23 Aug 2022 07:09
MC: TGB Bullet 2018 modell. Kjøpte av mine søstre en måned siden. Den var litt torurert av å ikke bli brukt mye men den var veldig fin. Den gikk ikke på tomgang kald, men gikk fort og akselererte fort men så skjedde det. I dag kjørte jeg til skolen og på vei hit så døde den totalt. Hadde kjørt 1,5km så datt turtallet nd til rundt 5000 omdreininger i minuttet og farta datt ned til 15 km t. Jeg slapp speeden og lot den dette ned litt før jeg akselerete igjen. Da gikk den opp igjen til det punkte på cirka 5000. Hva kan være galt?

TGB Bullet 2018

Post by johansol »

TGB Bullet 2018 modell. Kjøpte av mine søstre en måned siden. Den var litt torurert av å ikke bli brukt mye men den var veldig fin. Den gikk ikke på tomgang kald, men gikk fort og akselererte fort men så skjedde det. I dag kjørte jeg til skolen og på vei hit så døde den totalt. Hadde kjørt 1,5km så datt turtallet nd til rundt 5000 omdreininger i minuttet og farta datt ned til 15 km t. Jeg slapp speeden og lot den dette ned litt før jeg akselerete igjen. Da gikk den opp igjen til det punkte på cirka 5000. Hva kan være galt? Tror det kanskje var siste kjøretur før en skillelig service.
johansol
Posts: 2
Joined: 23 Aug 2022 07:09
MC: TGB Bullet 2018 modell. Kjøpte av mine søstre en måned siden. Den var litt torurert av å ikke bli brukt mye men den var veldig fin. Den gikk ikke på tomgang kald, men gikk fort og akselererte fort men så skjedde det. I dag kjørte jeg til skolen og på vei hit så døde den totalt. Hadde kjørt 1,5km så datt turtallet nd til rundt 5000 omdreininger i minuttet og farta datt ned til 15 km t. Jeg slapp speeden og lot den dette ned litt før jeg akselerete igjen. Da gikk den opp igjen til det punkte på cirka 5000. Hva kan være galt?

Re: TGB Bullet 2018

Post by johansol »

vil bare poste en update: startet den opp etter skolen og speeda litt forsiktig og alt var fint. lurer virkelig på hva dette kan være?
User avatar
mekkern
Posts: 5104
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: TGB Bullet 2018

Post by mekkern »

Kan være bensinen eller pluggen-fersk bensin og en ny plugg er jo greit.
Hvis det kommer tilbake da så vet en at dette er i orden.
Post Reply