MAGASI.NET. Erfaringen på denne nettbutikken

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
Markn01
Posts: 24
Joined: 23 Sep 2008 19:34
MC: SUZUKI GSX-R 1000 K9
Location: MOSJØEN

MAGASI.NET. Erfaringen på denne nettbutikken

Post by Markn01 »

Hei dere! Jeg ser at magasi.net har mye brukbart til mc. Både alarmer, Varme holker, MC håndbøker, Drev, ja nesten det meste.

Hvordan er kvaliteten på dette ? Noen her som har erfaringer med slitedeler ifra denne nettbutikken?
Jeg leiter etter mc alarm evt m sender/sporer.. Men får litt følelsen av "biltema"kvalitet på disse tingene :-k

Hvor handler dere deler til syklene deres? Gjerne nettbutikk, foruten om ebay som jeg ikke finner noen ting på (Forstår ikke meg på den slags \:D/ )
User avatar
RuneMC
Posts: 2017
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: MAGASI.NET. Erfaringen på denne nettbutikken

Post by RuneMC »

Bestilte et par hansker der den 21.04 - ringte de for å endre størrelse den 25.04 ettersom de ikke hadde svart på epost med samme tema.

Venter fortsatt på hanskene og status i nettbutikken er fortsatt "oversendt lager".

Så foreløpig konklusjon er "trege"... men forsåvidt interessert i om det er flere erfaringer der ute.
guols123
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2015 17:37
MC: -71 Shovel

Re: MAGASI.NET. Erfaringen på denne nettbutikken

Post by guols123 »

Ingen god erfaring å handle der. Skulle ha en del til musikkanlegget, og de sendte meg en billig kopi istedenfor annonsert originalvare. Elendig kundebehandling etterpå. Returer var for kundens regning. Mitt råd: Stay away!
Post Reply