Damenes forum

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Damenes forum

Post by Kriz »

Dette er kjønnsdiskriminering, trodde diskriminering var forbudt på dette forumet...
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Neida, er ikke kjønnsdiskriminering... :P
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Da vil jeg ha et forum for men.... selv om forumet er dominert av men ellers, så er det likevel kjønnsdiskriminering, jeg er kansje til og med enig med at damene burde ha et eget forum, men alikevel så burde man da si at det kan skje unntak til forum reglene. Også tror jeg det blir kansje noen som blir nyskjerrige å lager fake profile :)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Vi gutta bør ihvertfall få innsyn i damenes forum. Det er jo ikke godt å si hva som skjer der inne! :shock:

I det minste bør vi gutta få et forum der vi kan diskutere hva vi tror skjer inne på damenes forum.

Men jeg regner med at moderatorene har tilgang, så det er vel et forsøk fra moderatorenes side på å få ha damene for seg selv??? :shock:
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

:-s

ble litt paff nå...
Har vi tilgang sier du, hm? 8-[



(PS: Vi moderatorer kan ikke lage et eget forum med våre rettigheter uansett, så det er ikke vår handling :wink: )
Image
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Nå er det ikke så mange jenter på dette forumet da... Så la oss (to stykker) få vårt eget forum :P Herremin.... Nysgjerrige gutter altså:P
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Har ikke moderatorene tilgang heller??????? :shock: Da ryker den "damene for seg selv"-teorien min.... :?

Vi gutta er selvfølgelig ikke nysgjerrige. Vi ønsker bare å passe på dere litt så alt går bra med dere. Rettlede dere i mc-jungelen kan du si. :wink:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Admin har i alle fall tilgang. Men sånn hvis det er noe ang. mc så spør man jo i mc forumet...
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

For å være helt ærlig så ser jeg ikke helt problemet med at de skal få eget forum :roll: dessuten kommer jo Linnsurion bare til å snakke med seg selv der inne uansett (dine egne ord Linn :wink: )
Image
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Fytte as.. MAKAN :shock:
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Moderatorer óg Admin har adgang til Damenes forum ja, men vi skal ikke poste der om det ikke behøves. Altså, vi skal også la dem få ha delen for seg selv :wink:
Og ja, jeg syntes de fortjener det. :)
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Winalot wrote:For å være helt ærlig så ser jeg ikke helt problemet med at de skal få eget forum :roll: dessuten kommer jo Linnsurion bare til å snakke med seg selv der inne uansett (dine egne ord Linn :wink: )
Fyyyyy flate winalot, bruker du det du leser på dame-forumet??? hehe, neida... Går greit det. Men som sagt, er ikke så mange jenter her, det blir nok meg prate til meg selv :D
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Det er jo ganske godt tenkt da...

Kanskje det kan hjelpe til med rekruttering på damefronten også...
Så kan dere poste bikes and babes (male version) der...så slipper dere at vi gutta kommer å legger inn "kjekkaser" til dere også...

Dessuten vil jeg tro at Shorty kommer etterhvert...
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Haha, tok ikke lang tid før dette kom opp (akkurat som om vi ikke viste det ville skje)..

En ting gutter; dette var et forslag som kom opp for å gjøre forumet mer intressant for jenter/damer/kvinnfolk (kryss ut det som ikke passer), og dette må jo ses på som et pluss for oss gutter?
Bit i dere nyskjerrigheten, og være høflige med jentene på forumet...så skal dere se at vi plutselig har 10-20% damer her (yeah right).

Til de av dere som lager fake bruker for å komme inn, er dere virkelig så hypp på å se bilder av nakne mannfolk?? (;))
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Jeg syns damene burte få en dame som moderator på forumet sitt også. Da hadde det blitt gjennomført og skikkelig.

Og jeg støtter alt som kan få opp kvinneandelen på forumet. Men hvis dameandelen blir 20% og alle damene sitter og skravler på sitt eget forum, får jo ikke vi gutta noe glede av dems nærvær. :-s

Men vi gutta har jo verkstedsforumet da...... 8)
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Post Reply