Krasjtest av siste oppdatering og bøggfikses er utsjekket på dummyforumet.
Jeg ser ingen gravalvorlige krasjer eller feil der, så jeg tenker natt til torsdag blir D-Dagen her.
Eksisterende plugins og skins fungerer og det blir i tillegg et nytt "skin" etter oppdatering.
Det betyr (tror jeg) at forumet blir nede fra ca kl 22 onsdag kveld og etpar timer utover.
Når det gjelder Tapatalk må jeg (dessverre) informere at vi ikke er klare for å få implementert. For å si det rett ut, det er ikke en utvidelse / "extesnsion" som er støttet av phpBB og har sine alvorlige sikkerhetsproblemer. Uten å gå veldig langt inn i materien, så har altså Tapatalk den "egenskapen" at alle kan lese alles PM's i tillegg til at den krasjer på vår versjon og nyere. Tapatalk har sin siste oppdatering i mai 2020 og vår foruminstallasjon er fra august 2020. Den oppgraderingen jeg nevner her er datert november 2020. Det er ingen "betaversjon", da den er bugfixet siden juli 2020.
Forumet vårt krever minimum php versjon 7.1 og Tapatalk "liker" versjon 5. Videre er ikke tidligere versjoner enn 7.2 tilgjengelig på vår nye host. Oppgraderingen sikerer kompatibilitet med nyere versjoner av php opp til "forbi versjon 8", som kommer i juli neste år.
Håper på forståelse for ovennevnte og så satser vi på en knirkefri oppdatering om etpar dager