Effektanlegg til BMW F650 CS

Prat om tung MC.
Post Reply
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Effektanlegg til BMW F650 CS

Post by TDK »

Heisann, min stefar så lenge på en BMW K1200 RS, men etter å ha prøvd den fant han ut at den var for stor og klumpete og litt for høy. Så etter mange R-sykler lot han fornuftigheten seire. Han gikk for en 2004 modell BMW F650 CS Scarver. Han beskriver den som en tråsykkel å kjøre i forhold til andre sykler han har hatt, men en utrolig morsom sykkel.

Men lyden er jo litt tam, og den har ikke vondt av et par hester fler å rutte med. Har sett litt rundt, men kan ikke finne noen effektanlegg eller lignende. Noen som har noen sider som selger dette?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Borg
Posts: 1685
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Effektanlegg til BMW F650 CS

Post by Borg »

TDK wrote:Heisann, min stefar så lenge på en BMW K1200 RS, men etter å ha prøvd den fant han ut at den var for stor og klumpete og litt for høy. Så etter mange R-sykler lot han fornuftigheten seire. Han gikk for en 2004 modell BMW F650 CS Scarver. Han beskriver den som en tråsykkel å kjøre i forhold til andre sykler han har hatt, men en utrolig morsom sykkel.

Men lyden er jo litt tam, og den har ikke vondt av et par hester fler å rutte med. Har sett litt rundt, men kan ikke finne noen effektanlegg eller lignende. Noen som har noen sider som selger dette?
Du kan jo gå gjennom disse og se om du finner noe..

http://www.allroad-mc.com/bmwr1150gs/un ... linker.htm
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Kunne ikke finne noe på den siden der. Noen andre som har noen sider eller forhandlere jeg kan kikke innom?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Post Reply