De skulle bare visst de stakkarene som setter livet på spill for å krysse middelhavet, hvor mye vi EGENTLIG har å stri med her opp i nord.
Da hadde de nok tenkt seg om to ganger

Det blir jo litt kjinkig når man har invistert i ny lekker rød "dekkmønsterlakk",Tommas wrote:Tenk at jeg skulle sitte her i 2017 og tenke: "Hmm, det betyr jo faktisk en del hvordan mønsteret i dekkene ser ut på sykkelen...".
De skulle bare visst de stakkarene som setter livet på spill for å krysse middelhavet, hvor mye vi EGENTLIG har å stri med her opp i nord.
Da hadde de nok tenkt seg om to ganger![]()
Nei, du sier noehakhap wrote:Mønster hvadå mønster?
Mye igjen på sidene derTommas wrote:Nei, du sier noehakhap wrote:Mønster hvadå mønster?![]()
[img]https://i.imgur.com/7Xw6pNy.jpg[/img]
Rånerunden gikk vel mot høyre da?JK95 wrote:Husker stesøstra mi klarte å slite ut høyre side av dekkmønsteret på sin CBR125 først, har aldri sett slikt siden
Det er nettopp det, hun brukte den kun Linesøy-Trondheim tur/returTommas wrote:Rånerunden gikk vel mot høyre da?JK95 wrote:Husker stesøstra mi klarte å slite ut høyre side av dekkmønsteret på sin CBR125 først, har aldri sett slikt siden
Du drikker hemkok, bor i "kjellern ått a mor" og kjører traktor, men dekkmønster har noe å si?Trondgv wrote:Noen her som har prøvd Pirelli Scorpion Rally STR? Ser det får mye skryt på Advrider, men sliter med å finne i størrelse til min sykkel, selv om det skal finnes i følge Pirelli sine hjemmesider. Har sendt dem en mail og spurt etter det, håper det er mulig å få tak i. Dekkmønsteret er jo jævlig tøft også![]()
Ja selvsagt, det er jo nesten det viktigste av alt. Men det som er enda viktigere er at dekket fungerer nedover Europa og Marokko, for der skal jeg reise uten å tenke på huslån og at huset står oppreist, for det passer hu mor på enn så lenge.JK95 wrote:Du drikker hemkok, bor i "kjellern ått a mor" og kjører traktor, men dekkmønster har noe å si?Trondgv wrote:Noen her som har prøvd Pirelli Scorpion Rally STR? Ser det får mye skryt på Advrider, men sliter med å finne i størrelse til min sykkel, selv om det skal finnes i følge Pirelli sine hjemmesider. Har sendt dem en mail og spurt etter det, håper det er mulig å få tak i. Dekkmønsteret er jo jævlig tøft også![]()