Ghostrider

Prat om tung MC.
Post Reply
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Ghostrider

Post by R »

Snart kommer Ghostrider 4. Noen som gleder seg el??

http://www.ghostridermovie.net/
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

Nei, faktisk ikke. Jeg gikk lei en gang mellom nr. 2 og 3 :)

Begrenset hvor gøy det er å se han kjøre mongolid mellom biler i timesvis, men de få gangene han plager Onkel er det jo litt morro da =)
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
motormats
Posts: 35
Joined: 22 Aug 2005 18:10

Post by motormats »

håper denne blir bra. blir vel til at jeg laster den ned, gidder ikke betale for slikt. hvis noen skal tjene på å bryte loven skal det være meg :p
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Keihin wrote:Nei, faktisk ikke. Jeg gikk lei en gang mellom nr. 2 og 3 :)

Begrenset hvor gøy det er å se han kjøre mongolid mellom biler i timesvis, men de få gangene han plager Onkel er det jo litt morro da =)
SÅÅ enig.. dessuten sier det meg ingenting når han kjører distanser i Sverige og skryter av tiden... sliter med å få et forhold til dette... mye mer morsomt når han kjører "rundt" onkel..

Blir litt dobbelmoral, for jeg ser egentlig sterkt ned på folk i trafikken som utsetter andre for fare med sin kjøring... (ikke at han tjener så mye på meg da)
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Ser litt fram til det ja :)

Ikkje den ekstremkjøringen i trafikken, den er bare kjedelig men alle de andre stuntene han finner på er litt kult
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

GR3 var drit, men 1 og 2 var ganske greie.
Laster den nok ned, men etter 3'ern har jeg ikke så veldig store forhåpninger.
Må si meg enig med folket over.
Håper han finner på noe mer kreativt denne gangen.
2001 Aprilia RS 125
Gixxerman

Post by Gixxerman »

De har blitt dårligere og dårligere ja. Får håpe det blir litt mer variasjon, for det blir møkk kjedelig å se på en kar ligge å "cruise" i 300km/t i altfor lang tid. Likte dog at det fulgte med ekstra materiell på GR3, altså stunts og slike ting. Det piffet den opp litt :lol:
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Post by lassie »

Min mening: Patetiske filmer, håper politiet torpederer den kjøttpucken engang for alle.
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

lassie wrote:Min mening: Patetiske filmer, håper politiet torpederer den kjøttpucken engang for alle.
Word.
User avatar
erib
Posts: 92
Joined: 14 Aug 2005 22:15
Location: Rælingen

Post by erib »

lassie wrote:Min mening: Patetiske filmer, håper politiet torpederer den kjøttpucken engang for alle.
Fullstendig enig. Det finnes alltid uansvarlige verdensmestere som ser på filmene som rene instruksjonsvideoer.
Det er jo bare et tidsspørsmål før han er kjøttdeig, hvis han ikke har umenneskelig flaks.

-erib
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Håper han blir mann og skaffer seg en SuperMotard denne gangen \:D/
User avatar
orion
Posts: 652
Joined: 26 Apr 2005 17:09
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02
Location: Nærbø

Post by orion »

TheDuke2 wrote:Håper han blir mann og skaffer seg en SuperMotard denne gangen \:D/
hihihahahehe, thats the way of the real Ghost 8)
Turbo Dream<3
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

R wrote:
lassie wrote:Min mening: Patetiske filmer, håper politiet torpederer den kjøttpucken engang for alle.
Word.
Geeks.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Må ærlig innrømme at jeg har forhåndsbestilt firern også nå. Gjør det kun fordi jeg kan vinne: SUZUKI GSX-R1000K5 equiped with a brutal turbokit from McEXPRESS delivering 250+ bhp and brakes from ISR, total value of more than 20000€!
Noen tipper Lotto, andre... :P
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:Må ærlig innrømme at jeg har forhåndsbestilt firern også nå. Gjør det kun fordi jeg kan vinne: SUZUKI GSX-R1000K5 equiped with a brutal turbokit from McEXPRESS delivering 250+ bhp and brakes from ISR, total value of more than 20000€!
Noen tipper Lotto, andre... :P
Vil du ha blomster,eller krans?
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply