Per

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
per72
Posts: 105
Joined: 07 Jul 2005 16:01
Location: Gjøvik

Per

Post by per72 »

Hei

Kan skrive noen ord om meg selv... Er en 33 år gammel(ung) mann som bor og jobber på Gjøvik. Er fortiden ungkar.....
Har fått stor interesse for sykler,driver og tar lappen,men det er så laaaaaaang ventetid på å få begynne å kjøre,teorikurs og prøve er ferdig :) Kjøpte meg sykkel denne uka også,en Kawaski ZX-6R 98 mod, så det er jo ekstra hardt å vente på lappen når den står klar...

Ellers så er jeg interessert i film og hjemmekino,prøver også å få trent litt...
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Velkommen :smt023
Image
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Hei.
Velkommen hit, og grattis med ny sykkel.. Ja jeg regner med at det klør etter å få kjøre nå ..hehe.. :D
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Veit akkurat hvordan du har det. Har også sykkelen stående i garasjen. Men gud så lang tid det tar å ta lappen. Håper du får ordna det snart da. Velkommen til forument btw. :D
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

Hei, jeg veit også hvordan du har det!
Jeg tok lappen for et par uker siden, og hadde en Suzuki SV650s stående i stua til mora mi (ja tenk det! i stua til mora mi) siden November i fjor!

Uansett, lykke til med førerkortet!!
Du har virkelig noe å glede deg til! Bare været blir litt bedre nå så!
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
User avatar
per72
Posts: 105
Joined: 07 Jul 2005 16:01
Location: Gjøvik

Post by per72 »

Takk for det :D

Ja det klør utrolig mye,eneste trøsten er at jeg får god tid til å pusse og polere,men det er en mager trøst :cry: SKal monter på undertray og hugger også.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Ja, må jo ønske velkommen jeg også. :D

Kjedelig å vente på lappen, men den som venter på noe godt venter som kjent ikke forgjeves.

Og må jo få skrive at du har valgt riktig merke på sykkelen. Det må jo bli suksess. :wink:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Mor'n! Så,tiden faller deg lang? Bare veldig nysgjerrig? Hvorfor tok du ikke lappen først,og SÅ kjøpte deg sykkel? Da kunne du kanskje låne til du fikk tak i din egen! :wink:
Pass deg for 33'en hitover! Den er IKKE god å kjøre. Ellers er Statoil på Mjøsstranda et samlingspunkt.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
per72
Posts: 105
Joined: 07 Jul 2005 16:01
Location: Gjøvik

Post by per72 »

Hei

Grunnen til at jeg kjøpte sykkel nå,tja, noe sånt som å bli veldig ivrig,hehe.. Da jeg tok teorikurset så sa læreren at jeg sikkert fikk begynne å kjøre før ferien,men det drar ut..... Synes det er greit å ha sykkelen klar da,har kjøpt sikkerhets utstyr og sykkel,så da jeg får lappen,så er alt klart :P
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Velkommen :)

Jeg vet hvordan du har det ,jeg kjøpte sykkelen i September i fjor og fikk lappen 23 juni i år. Det blir mye pirking og pussing på den tiden ,og jeg skal ikke legge skjul på at jeg trillet en tur i nabolaget innimellom heller. :)
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

vær hilset :twisted: du får ha lykke til med oppkjøringa hvis du kan velge sensor så ta han som gomler lykkepiller :lol: du kan ikke dumpe da hehe
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
per72
Posts: 105
Joined: 07 Jul 2005 16:01
Location: Gjøvik

Post by per72 »

Hehe,takk for tipset :)
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

TheDuke2 wrote:Velkommen :)

Jeg vet hvordan du har det ,jeg kjøpte sykkelen i September i fjor og fikk lappen 23 juni i år. Det blir mye pirking og pussing på den tiden ,og jeg skal ikke legge skjul på at jeg trillet en tur i nabolaget innimellom heller. :)
Akkurat som jeg skulle sagt det selv :wink:
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Som den lovlydige dama jeg er, avstår jeg fra kommentarer om kjøring av tung motorsykkel før avlagt førerprøve for Motorsykkel klasse A.
Nøyer meg med å irritere meg grønn over at jeg kjørte opp til klasse 1 tre måneder for sent, sånn at jeg i teorien ikke hadde lov til å kjøre lettvekter :evil:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Pollti

Post by Pollti »

Forståelig at kjørelysten rir en stakkar.Men tenk på ordet regress. Det er ikke hyggelig.
Post Reply