Det begynte å tordne etter middagen, så da tusla jeg ut i garasjen og monterte Givi rack på knallerten.
Litt fikling ble det fordi en del av brakettene hadde blitt bøyd i kræsjet, men det kom på til slutt.
Da jeg var ferdig var det klar blå himmel så jeg tok en tur og tok noen bilder.
knetrom wrote:Savner noen bilder av sykkelen din forfra forresten, er vel der de er styggest? Hehe
Stygg? KARAKTER kalles det. Her kan man se hvaslags sykkel det er. Ta bort klistremerkene på andre sykler så er det ikke mange som kan identifiseres like lett.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Galilee wrote:Stygg? KARAKTER kalles det. Her kan man se hvaslags sykkel det er. Ta bort klistremerkene på andre sykler så er det ikke mange som kan identifiseres like lett.
Den var faktisk ikke stygg forfra, enten har jeg sett et dårlig bilde av en TDM eller så var det en helt annen sykkel, for din var jo nice.. Kanskje lakkjobben gjør sitt, ser uansett bra ut
Ellers så må jeg bare si at denne lakken, kobinert med de svarte stripene er rå tøff! Gjorde seg veldig at du gjorde samme på topp boksen
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Kelso wrote:Få tilbake glansen i felgene og hiv på hvit eller gul trim teip
eh, de er dekket med en god del garasjestøv godt blandet med kjedeolje. Det hjelper nok å vaske, men blank sorte blir de aldri. De er eloxerte (tror jeg )i en mørk grå nyanse.
Har vurdert rimtape. Tror jeg skal kjøpe 3mm gul maskeringstape, bare for å teste.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Fått testet sykkelen litt mer nå, også i friskt tempo.
Med rettere styre sitter jeg mye lengre framover og med hodet litt lavere. (skuldre ca 10cm lengre fram).
Det ble plutselig mye mindre turbulens. Jeg tenkte egentlig å bytte ut vindskjermen med en lavere, eller kappe den ned litt, siden den likevel ikke hadde noen funksjon. Men nå fungerer den som forventet. MYE mindre vindstøy i hjelmen ble det også.
Dette blir bare bedre og bedre
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Prøvde et par tegninger med gul framskjerm og hugger, men syntes ikke det passet helt, så det ble svart. Eksosanlegget skal også bli svart til vinteren. Ville egentlig ha svart motor og ramme også, men DET er mye jobb. Kanskje gule rimstripes?
Hvordan går det med ræseren din da? Det har ikke vært mye oppdateringer.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Varmebestandig lakk, i mange lag (legges vått i vått med 5min pause mellom lagene).
Det er vel bare manifoilen som blir ekstremt varm. På pottene kan man sikkert bruke 'motorlakk' som er mye mer solid en den som tåler 800 grader.
Evt. pulverlakkering.
Førstnevnte kan jeg gjøre selv. Pulverlakkering må leveres inn. Har ikke sjekket hva dette koster enda.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."