2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Prat om tung MC.
User avatar
Bernt`ern
Posts: 165
Joined: 01 May 2005 23:18
Location: Lørenskog

2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by Bernt`ern »

Vi får holde øya oppe, men det er er vel fare for at denne er langt unna nå....:
http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2994233.ece
Last edited by Bernt`ern on 14 Sep 2007 20:52, edited 1 time in total.
Living is Riding....
User avatar
moto
Posts: 475
Joined: 05 Jan 2007 19:13
MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998
Location: Nittedal

Re: SJÅLET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell er stjålet

Post by moto »

er der jeg bor det :shock: må begyne å lese sykkelen :-k
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: SJÅLET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell er stjålet

Post by maelling »

Sikringstiltakene var det i allefall ikke noe i veien med: "Den var festet med sertifiserte kjettinger og bolter, rundt hvert hjul. Kjettingene var skåret over", og "Tyvene sørget for å sette videoovervåkingskameraet ved garasjeanlegget ut av spill". Skummelt med at det er kjeltringer som vet akkurat hva de skal ha, og som gjør det profesjonelt ved å koble ut overvåkning. Sykkelen blir sikkert sendt ut av landet. VI har mistet båter for minst den summen der, og har ikke sett noe til en eneste båt. Urovekkende at de går målrettet etter slike sykler, siden det samme skjedde med de Sharif bestilte.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
Bernt`ern
Posts: 165
Joined: 01 May 2005 23:18
Location: Lørenskog

Re: STJÅLET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell er stjålet

Post by Bernt`ern »

Det var ikke bare en - men to sykler som ble stjålet i går!
Og begge eierne var på Tyrigrava på onsdag........ :-k

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2994816.ece
Living is Riding....
Gixxerman

Re: STJÅLET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell er stjålet

Post by Gixxerman »

Var noen mystiske karer som stod å kikka på min på onsdagen også. Tenkte ikke noe over det, men neste gang jeg drar på grava skal jeg tre halsvarmern over skiltet, så får de bare stå å glo så mye de vil. Jævla tjuvpakk :evil: Var noen sånne på grava ifjor også som sikla på 750'n jeg da hadde. Sålangt vært heldig, men jeg skal faen meg ikke rope halleluja enda :evil:

Til alle andre, se spesielt etter folk som ikke går rundt i kjøreutstyr på grava !!!
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: STJÅLET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell er stjålet

Post by Alas »

Å tre noe over skiltet er jo en kjempeide spør du meg. Du ser jo rimelig fort om noen har uærlige hensikter om de driver på å tar vekk for å se skiltet. De fleste ærlige sjeler vil vel gi en god f... i hva skiltnummeret er sålenge sykkelen er fet.

Mvh
Asker_Alex
Posts: 326
Joined: 02 May 2007 21:54
Location: Asker

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by Asker_Alex »

Ja, det var en god ide, trekk over skiltet ditt neste gang du er på grava, så går du litt vekk fra sykkelen, og fersker faenskapet :twisted:
Gixxerman

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by Gixxerman »

Hva hjelper det med sporingsenhet. Når sykkelen havner i et eller annet østblokkland iløpet av timer, så eh ja... Drar man dit blir man skutt om man sier at kjøretøyet tilhører deg. Mafiagreier er ikke å kødde med akkurat.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by RH racing »

man demonterer en sykkel på få timer... folk som er profesjonelle fjerner denne løpet av få sek.. og som oftest når folk har montert dette så skryter dem av det her på nette at nå er tracjguard montert... gjett hvem som sitter på nettet å leser dette? sporingsystem er ikke bra nok når man kan stjele en sykkel på natten og den er over grenser i løpet av få timer. beste er kanskje å ha sykkel parkeringen inne i en hundegard med en søt liten dobberman eller no? men da bare tar dem livet av den vel...sykkelen skal dem som regel ha uanset...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by Gixxerman »

Burde kjøpt en tre-fire fighter hunder som kun har i skallen: Kill kill kill. Det hadde nok gjort susen.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by RH racing »

ja...men drit å ikke få hentet sin egen sykkel når man skal på tur da :lol:
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
inunf
Posts: 4925
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by inunf »

Må være ekstremt tilfredsstillende å ta noen sånne karer på fersk gjerning! Jeg hadde ikke nølt et sekund, skutt fra hoftehøyde og banket dritten ut av de som fortsatt sto oppreist.

Det skulle jeg kanskje ikke ha skrevet, nå blir det vel moraldebatt her også...

Men finnes det ikke sproingssystem man kan blande i bensinen? Som setter seg i injectorene og overalt ellers i systemet? Kanskje det hadde virket?
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by Desmo-Dude »

Det med sporingssystemer er ingen hindring for proffe banditter.Har en kamerat som ble frastjålet sin M5,og det eneste som lå igjen på gulvet i garasjen var trackguarden.Noe som har vist seg å fungere er å ikke har sykkelen på bostedsadressen din.Snakker da om å leie garasjeplass et annet sted.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
Petterjacobsen
Posts: 939
Joined: 01 May 2007 09:09
MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Location: Gullskogen Vest, Drammen

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by Petterjacobsen »

Eller koble 20 000 volt til sykkelen... Vet ikke hvordan man skal løse det praktisk, men tror tyvene får seg en støkk :lol:
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
User avatar
KL. A
Posts: 233
Joined: 19 Jun 2007 21:19
MC: '08 Suzuki GSX-R600
'06 KTM 640 Prestige *Solgt*
Location: Telemark

Re: 2 sykler STJÃ…LET - nok en YZF R1 SP jubileumsmodell

Post by KL. A »

En annen mulighet kan være og skaffe seg postboks, og melde adresse endring til Statens vegvesen.
Da blir dette adressen som sykkelen står på i vognkortet.
All my drinking buddies have a racing problem!
Post Reply